×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ذبیح الله پورشیب درگفت و گو با ایسنا، در باره ی کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستم در بخش انفرادی در ۶ دوره حضورم در این مسابقات ۴ مدال طلا کسب کنم. این مدال طلا و امتیاز به دست آمده در مسیر المپیک بسیار مهم است و باعث شد که به رقبای خودم نزدیک تر شوم.

او ادامه داد: در بخش تیمی توانستیم در قهرمانی آسیا هت‌تریک کنیم. این قهرمانی برای تیم ملی کاراته عنوان مهمی بود که خوشبختانه با زحمات اعضای تیم ملی و کاراته کاها به دست آمد.

پورشیب با بیان اینکه سطح مسابقات آسیایی بسیار بالا بود، گفت: طبق نتایج به دست آمده و تقسیم مدال ها می توان متوجه شد که سطح مسابقات بسیار بالاتر از دوره های قبل بوده است. تیم های شرکت کننده با تمامی توان خود به این مسابقات آمده بودند و برای کسب مدال در این مسابقات و همچنین المپیک سرمایه گذاری کرده اند و به طور جدی مسابقات را دنبال می کردند. این تیم ایران بود که توانست از سد تیم ها بگذرد و قهرمانی آسیا را تکرار کند.

او گفت: برای کسب سهیمه ی المپیک تمام تلاش خود را می کنم و کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست. از چند روز آینده تمرینات تیم ملی برای انتخابی المپیک شروع می‌شود و از اوایل شهریور ماه هر ۱۵ روز یک بار مسابقات فشرده خواهیم داشت. همچنین باید با افزایش میزان هوشیاری و با حفظ آمادگی برای کسب سهمیه المپیک به رقابتها اعزام شویم.

این کاراته‌کای پر افتخار در باره ی پاداش مسابقات آسیایی گفت: فدراسیون کاراته قول داده بود که در صورت قهرمانی به اعضای تیم ملی پاداش اهدا شود که البته فعلا خبری از آن نیست. باتوجه به اینکه طباطبائی (رئیس فدارسیون کاراته) همواره خوش قول بوده است و زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده است امیدواریم این پاداش ها به قهرمانان پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true