×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، نیوکاسل در یک شب سرد در سنت جیمز پارک موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل یونایتد به برد ارزشمندی برسد.

حالا تیم ادی هاو پس از ۱۴ بازی با ۲۶ امتیاز بالاتر از منچستریونایتد به رده پنجم جدول صعود کرد و تیم اریک تن هاخ با ۲۴ امتیاز به رده هفتم سقوط کرد. نیوکاسل برای اولین بار از ژانویه ۱۹۲۲ سه بازی متوالی مقابل یونایتد در همه رقابت‌ها را پیروز می‌شوند.

یک نکته منفی برای نیوکاسل این بود که نیک پوپ، دروازبان این تیم در دقیقه ۸۶ پس از آسیب دیدگی کتف جایش را به مارتین دوبراوکا داد و ممکن است دروازه‌بان انگلیسی چند هفته دور از میادین باشد.

هاو بعد از پایان بازی گفت: اگر نیک پوپ را برای مدت طولانی از دست دهیم، ضربه بزرگی برای ما خواهد بود. به نظر می‌رسید که کتف او در رفته است و باید ببینیم تیم پزشکی چه تصمیمی‌خواهد گرفت.

گوردون ششمین گل خود در فصل جدید لیگ برتر را در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند و توانست پاس کیران تریپیه را وارد دروازه شیاطین سرخ کند. آنتونی گوردون در چهارمین بازی خانگی پیاپی نیوکاسل گلزنی کرد.

  • بیشتر بخوانید

اوج خشم تن‌هاخ علیه مهاجم منچستریونایتد

اعتراف شجاعانه مگوایر بعد از شکست برابر نیوکاسل

گوردون به TNT گفت: من فکر می‌کنم این برد به خاطر تلاش تک تک بازیکنان و سخت کوشی ما در زمین رقم خورد. من فقط سعی می‌کنم سخت کار کنم و کسی باشم که تیم بتواند به او تکیه کند و در حال حاضر عملکرد خوبی در تیم دارم و بنابراین خوشحالم. برنده شدن در بازی با یونایتد خیلی مهم بود. این یک هفته بزرگ برای ما بود و خوشبختانه خوب ظاهر شدیم.

نیوکاسل که روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن به تساوی یک بر یک دست یافت، بر بازی مسلط بود و آندره اونانا، دروازه‌بان یونایتد شب سختی را برابر کلاغ‌ها تجربه کرد و ۲۲ شوت به سمت دروازه این تیم شلیک شد.

شاگردان تن‌هاخ در این بازی هم نمایش فاجعه‌باری را ارائه کردند و خوش شانس بودند که گل‌های بیشتری دریافت نکردند و فقط در ۱۰ دقیقه پایانی کمی‌ به حریف خود فشار آوردند.

نیوکاسل حالا تمرکزش روی صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان است. در هفته پایانی لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن باید در آلمان به مصاف بوروسیا دورتموند صدرنشین رود و دو تیم میلان و نیوکاسل هم برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

در این گروه بوروسیا دورتموند با ۱۰ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرد. پاری سن ژرمن با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم‌های نیوکاسل و میلان هم ۵ امتیازی هستند و این باعث می‌شود تا هفته پایانی در گروه مرگ بسیار جذاب باشد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true