×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۰۴ جودوکار در بخش مردان و ۷۲ جودوکار در بخش بانوان از ۱۸ کشور از صبح امروز(شنبه) به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، محمد برخوردار ابتدا پراجاپاتی از هند را ایپون کرد اما در دومین مبارزه برابر چون کای از چین تایپه در یک دقیقه و ۵۵ ثانیه ضربه فنی شد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این مرحله نیز مقابل حریف خود از مغولستان در ۵۰ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، ابوالفضل عیسی زایی در دور نخست حریفی از مغولستان را در ۲۲ ثانیه ضربه فنی کرد، سپس برابر حریفی از یزید آل‌نازی از عربستان در ۱۲ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد. عیسی‌زایی در نیمه نهایی نیز در یک دقیقه و ۵۵ ثانیه حریف خود از چین تایپه را ضربه فنی کرد و به فینال رسید. وی برای کسب مدال طلا باید به مصاف ساگینالیف از قرقیزستان برود.

در وزن ۶۶- کیلوگرم، رامین احمدزاده ابتدا گانبت از مغولستان را برد، سپس برابر باکیتبک از قرقیزستان در یک دقیقه و ۵ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد و در نیمه نهایی نیز کونتوجام از هند را ضربه فنی کرد و به فینال رسید. وی برای رسیدن به مدال طلای آسیا باید از سد تیناربای از قزاقستان برود.

در بخش زنان نیز نیکی کریمی در وزن ۴۴- کیلوگرم تنها نماینده ایران در روز نخست بود که در اولین مبارزه مقابل حریف خود از هند شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت اما در این مرحله نیز مقابل حریف قزاق در ۴۶ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ایرلن در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز نماینده‌ای نداشت.

ایران در بخش نوجوانان ۴ نماینده دیگر در این رقابت‌ها دارد که فردا (یکشنبه) به روی تاتامی می‌روند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true