×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

علیرضا حیدری در گفتگو با ایسنا، درباره توافق فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با فدراسیون کشتی برای میزبانی ایران از رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا اظهار کرد: فدراسیون کشتی ایران خواستار میزبانی از این رقابت‌ها شد که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و تهران نیز به عنوان یکی از شهرهای کاندیدای میزبانی این رقابت‌ها مطرح شده است.

وی درباره زمان برگزاری این رقابت‌ها و اینکه آیا هزینه‌ها بطور کامل بر عهده فدراسیون کشتی است یا خیر، گفت: به طور طبیعی کلیه هزینه‌های میزبانی بر عهده فدراسیون کشتی است و زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز هنوز قطعی نشده است. مسئولان فدراسیون باید زمان مد نظر خود را برای میزبانی اعلام کنند و اگر تداخل و مشکلی وجود نداشته باشد با آن موافقت خواهد شد.

رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی درباره سرانجام اختلاف با فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای به ریاست محسن مهرعلیزاده نیز خاطرنشان کرد: در این باره مذاکراتی با حضور مسئولان وزارت ورزش انجام دادیم و وزارت ورزش باید در این باره تعیین تکلیف کند که آیا بودجه را به ما بدهند یا آن‌ها و یا اینکه مشارکتی عمل کنیم. آن‌ها باید ببینند در جهان کدام یک را به رسمیت می‌شناسند سپس بهترین تصمیم را بگیرند.

حیدری در ادامه درباره انتقاد خود از چرایی ادامه فعالیت حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی که کاندیدای ریاست این فدراسیون نیز شده است، گفت: من انتقادی به بنی‌تمیم نداشتم اما گفتم بهتر است سرپرستان بخاطر ارتباط کاری که با روسای هیات‌ها دارند کاندیدا نشوند، البته وقتی رییس سابق فدراسیون هم این حق را دارد که کاندیدای انتخابات شود بنابراین مشکلی بابت حضور سرپرست فدراسیون در انتخابات نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تا آخرین لحظه در انتخابات می‌ماند و یا اینکه قرار است به نفع کسی کنار برود، گفت: فعلاً که قصدم ماندن در انتخابات است. اگر کنار بکشم به نفع خودم کنار می‌کشم اما مطمئناً به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true