×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان در گفت و گو با ایسنا در خصوص انتخاب کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان گفت: فدراسیون اعلام کرده است که اسامی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان مشخص شده و به زودی اعلام می‌شود. اما هنوز تکلیف برگزاری لیگ برتر و حتی مسابقات قهرمانی آسیا به خاطر شیوع کرونا مشخص نیست.

هانیه لک افزود: اگر قرار است تیم ملی بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود، باید مسابقات لیگ برتر زودتر آغاز شود. ما هیچ گاه قبل از مسابقات قهرمانی آسیا به سبب کمبود بودجه بازی تدارکاتی نداشتیم بنابراین اگر زودتر مسابقات آغاز شود می‌توانیم در شرایط مسابقه قرار گیریم. تا مسابقه نباشد در شرایط آن قرار نخواهیم گرفت.

وی افزود: البته هنوز اردوی تیم ملی هندبال جوانان که ایران هم میزبان آن است و در مهر انجام می‌شود آغاز نشده و وزارت ورزش مجوز آغاز اردو نمی‌دهد. نمی‌دانم امیدی به شروع اردوهای تیم ملی بانوان وجود دارد یا خیر.

لک در خصوص آغاز لیگ برتر گفت: شنیدم که قرار است مسابقات لیگ برتر بانوان به خاطر کرونا از آذر شروع شود، در حالی که مسابقات آقایان از شهریور استارت می‌خورد. اگر قرار است به قهرمانی آسیا اعزام شویم باید لیگ هم زودتر آغاز شود. البته هنوز هیچ تیمی تمریناتش را شروع نکرده و تنها برخی تیم ها بازیکن در اختیار گرفته اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد سفید امضا در لیگ برتر وجود دارد یا خیر گفت: من هم شنیده ام اما فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد. فدراسیون قرارداد بدون مبلغ قبول نمی‌کند. سال گذشته تیم مشهد به خاطر وضعیتی که داشت قراردادهایی با مبلغ پایین به فدراسیون ارایه کرده که قبول نکردند و مجددا قراردادهای واقعی نوشته شد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true