×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، لیگ هندبال رومانی که قرار بود بعد از کنترل ویروس کرونا از ۲۵ خردادماه استارت بخورد با درخواست فدراسیون هندبال اروپا بدون معرفی قهرمان به پایان رسید.

۴ لژیونر هندبال ایران محسن باباصفری از Timisoara، شاهو نصرتی در تیم بیزائو و سید علیرضا موسوی و سعید حیدری راد در تیم دیناو بخارست در لیگ رومانی مشغول هستند.

با شیوع کرونا این فصل از لیگ هندبال رومانی متوقف شد و اکنون فدراسیون هندبال رومانی نیز بدون معرفی قهرمان و بدون سقوط هیچ تیمی به دسته یک پایان آن را اعلام کرده است. اکنون باید لژیونرهای ایرانی منتظر آغاز فصل بعدی لیگ رومانی باشند.

محسن باباصفری در این باره به ایسنا گفت: درخواست فدراسیون اروپا از فدراسیون رومانی این بود که تا ۱۰ خردادماه تیم‌های قهرمان، دوم، سوم و چهارم را برای چمپیونز لیگ، لیگ قهرمانان و IHF کاپ اروپا معرفی کند. هر چند قصد مسئولان فدراسیون رومانی ادامه لیگ از ۲۵ خرداد ماه بود اما باید قهرمان را مشخص و تیم‌ها را معرفی می‌کردند. در نتیجه با فشار فدراسیون اروپا مجبور شدند لیگ را بدون قهرمان تعطیل کنند.

وی افزود: هیچ تیمی از لیگ رومانی سقوط نمی‌کند و هر ۱۴ تیم برای فصل آینده در لیگ خواهند ماند. دو تیم هم از لیگ دسته دو بالا خواهند آمد و برای فصل آینده لیگ با ۱۶ تیم ادامه خواهد داشت. قهرمان مشخص نشد ولی تا زمانی که فصل انجام می‌شد تیم دینامو قهرمان و تیم من هم هشتم بود. لیگ بدون رده بندی بسته شد.

باباصفری در خصوص آغاز فصل آینده لیگ گفت: به خاطر کرونا هنوز وزیر بهداشت کرونا چیزی اعلام نکرده است اما به زودی مشخص خواهد شد. سال‌های قبل معمولا از ۲۵ تیرماه تمرینات آغاز و از اواخر شهریور نیز لیگ استارت می‌خورد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true