×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مسعود مصطفی جوکار با مثبت ارزیابی کردن سطح پیکارهای انتخابی جام تختی به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه بسیاری از آزادکاران باتجربه وعنواندار کشتی به دلیل داشتن مجوز جام تختی، در رقابتهای انتخابی این جام حضور نداشتند، فرصت بزرگی برای جوانان مهیا شد تا در غیاب بزرگان جولان دهند.

وی تصریح کرد: به جز معدود آزادکاران باتجربه، ما شاهد تاخت و تاز آزادکاران جوان و باانگیزه ای بودیم که ثابت کردند کشتی آزاد تمام شده نیست و می توان به روزهای درخشان آینده امیدوار بود. البته این جوانان نیاز به حمایت و برنامه ریزی دارند که مطمئن هستم با درایت و تلاش فدراسیون کشتی می توان به این مساله امیدوار بود.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن افزود: با وجود حضور چنین کشتی گیران جوان و آینده داری باید به این واقعیت اذعان داشت که کشتی برای شکوفایی و درخشش نیاز به یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ساله دارد. مطمئن باشید ما می توانیم در این مدت به نتایج مطلوبی برسیم و پتانسیل های موجود را بارور کنیم. بدین ترتیب می توان به جرات گفت نقطه اوج کشتی ما به شرط حمایت و برنامه ریزی، المپیک ۲۰۲۴ است و ما در آن زمان حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

جوکار با اشاره به نقش مدیرفنی تیم های ملی کشتی آزاد در بهبود شرایط نیز گفت: محسن کاوه ثابت کرده هر زمان که در کشتی بوده یا نبوده برای رشد و اعتلای این رشته با تمام وجود تلاش کرده است. کاوه در سالهایی هم که در سطوح ملی فعالیت نداشت با تمام توان در باشگاه مشغول سازندگی و خدمت به کشتی بود. حالا هم که خوشبختانه به عنوان مدیر فنی در حال فعالیت است و از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف بزرگ کشتی دریغ نمی کند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: خوشبختانه مدتی است شور و حال و هیجان به کشتی بازگشته و مطمئنم با در اختیار داشتن زمان و امکانات لازم می توان به نتایج طلایی و درخشانی در رقابتهای جهانی و المپیک دست یافت.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true