×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مجتبی صدیقی ضمن بازدید از خبرگزاری مهر، درباره زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های دانشگاهی گفت: امیدواریم انتخابات به موقع برگزار شود. می دانید که زمان برگزاری انتخابات اسفندماه خواهد بود. یکسری از هیات ها مدت زمان ماموریتشان تمام شده است و الان مشغول برگزاری انتخابات هیات ها هستند تا ترکیب مجمع فدراسیون کامل شود. اگر مشکل خاصی ایجاد نشود امیدواریم انتخابات فدراسیون همان اسفند برگزار شود.

معاون وزیر علوم درباره زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون دانشگاهی، تاکید کرد: فکر می کنم تا یک ماه دیگر شرایط و زمان را برای ثبت نام کاندیداها اعلام کنیم.

صدیقی در خصوص تجلیل از مدال آوران یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا یادآور شد: برنامه ما این بوده که به موقع از مدال آوران تجلیل کنیم. در ناپل ایتالیا ورزشکارانمان تقدیر شدند و یک برنامه هم برای تجلیل حضوری در تهران داریم که فکر می کنم اگر بشود همراه انتخابات فدراسیون یا ۲۲ بهمن این مراسم را برگزار می کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان در خصوص انتخاب آرمین هادی پور تکواندوکار دانشجوی ایران به عنوان بهترین ورزشکار سال ۲۰۱۹ فدراسیون جهانی دانشجویان، گفت: از فدراسیون پیشنهاد خواسته ام تا متناسب با شرایط این ورزشکار و وضعیت خودمان در مراسم تقدیر از ورزشکاران یونیورسیاد، از ایشان هم تقدیر کنیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true