×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم تکواندو کهربا عراق گفت: رقابتهای تکواندو قهرمانی عراق ۲۷ آذرماه آغاز خواهد شد و باید تیم خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم. مسابقات قهرمانی باشگاه‌های عراق به صورت انفرادی برگزار خواهد شد. هر تیم اجازه معرفی یک نفر در هر وزن را دارد و در پایان مدال‌های کسب شده در هر وزن رتبه بندی تیم‌ها را مشخص خواهد کرد.

وی ادامه داد: تیم پلیس به عنوان جدی ترین رقیب ما ضمن برخورداری از امکانات بسیار خوب، چند ملی پوش را نیز در ترکیب خود دارد. ما هم نفرات خوبی در ترکیب خود داریم و ان شاءالله بتونیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

این مربی تکواندو افزود: ۱۰ روز است که به بغداد آمده و کارهای تمرینی خود را آغاز کرده‌ایم. باید در چند وزن مسابقات انتخابی برگزار کرده و سپس برای حضور در مسابقات آماده شویم.

یاری در پایان گفت: این دومین بار است که باشگاه کهربا همکاری می‌کنم. دو سال قبل مدتی در کنار این تیم بودم. هدف باشگاه حضور در جام فجر و جام باشگاه‌های آسیاست که با حمایت خوب مدیریت باشگاه در صورت فراهم شدن شرایط با چند تکواندوکار ایرانی در این دو رویداد مهم که ان شاءالله بعد از بهبود شرایط کرونا، برگزار خواهد شد، حضور داشته باشیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true