×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان منیری پنجشنبه شب در نشست خبری مالکان و سرپرست باشگاه رایکا بابل با خبرنگاران در محل این باشگاه گفت: بخشی از این بدهی مربوط به مطالبات دو سال پیش " دراگان اسکوچیچ" سرمربی سابق تیم خونه به خونه وفعلی تیم ملی فوتبال ایران بوده که با شکایت این مربی به فیفا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رایکا شده بود که خوشبختانه با پرداخت آن اکنون این مشکل برطرف شده است.

وی، رقم باقی مانده بدهی تیم خونه به خونه را که اکنون در ذمه باشگاه رایکا بابل وایجاد تعهد برای طلب کاران شده است، را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد وافزود: البته در روزهای گذشته آقای حسن زاده مالک سابق باشگاه خونه به خونه در جلسه‌ای با مدیران استانداری و رایکا قول وهمکاری خود را برای پرداخت بدهی‌های گذشته تیم خود را اعلام کرد.

خیر بلند رایکا بابل برای لیگ برتری شدن با تدوین برنامه پنج ساله باشگاه

مالک باشگاه رایکا بابل با بیان اینکه این باشگاه پس از خرید امتیاز تیم خونه به خونه دومین فصل حضور خود در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور را تجربه و در این مدت نسبت به فصل قبل مدیران باشگاه به اطلاعات خوبی از وضعیت باشگاه رسیدند، گفت: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های باشگاه تدوین برنامه ۵ ساله بوده که مکتوب هم شده و در قالب کارگروه‌های ویژه ای در باشگاه مسئولیت هرفرد برای اجرا کارها مشخص شده است.

منیری افزود: در همین راستا آکادمی تیم فوتبال رایکا بابل نیز با هدف تقویت و پشتوانه سازی تیم‌های پایه از رده نونهالان تا امید راه اندازی شده تا از ظرفیت‌های باشگاه برای بومی سازی تیم‌های رده‌های سنی بالاتر و تیم اصلی رایکا در لیگ دسته یک استفاده شود.

لیگ یک وجام حذفی مهمترین برنامه امسال رایکا

وی با بیان اینکه مهمترین هدف امسال تیم رایکا حضوری پرقدرت در لیگ یک و همچنین جام حذفی فوتبال کشور است، گفت: هم در جام حذفی وهم در لیگ یک برنامه‌های خوبی با هدایت " نادر دست نشان " سرمربی تیم هدفگذاری کردیم و این خواسته باشگاه را به کادر فنی نیز اعلام کردیم.

وی اضافه کرد، بهرحال جام حذفی، جام شگفتی‌ها هست و باشگاه رایکا هم از هم ظرفیت‌های خوبی برای شگفتی سازی و فرصت پیش آمده استفاده خواهد کرد.

حمایت تمام قد از دست نشان

مالک باشگاه رایکا بابل همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص اینکه در فصل گذشته این باشگاه با تغییر ۷ سرمربی رکورد بیشترین و سریع‌ترین جابه جایی ها را در لیگ یک به نام خود ثبت کرده وآیا این وضعیت دراین فصل هم ادامه خواهد داشت، گفت: پیش از شروع فصل گذشته لیگ یک، امتیاز این تیم خونه به خونه بابل در حال فروش به بیرون از استان قرار داشت و به همین خاطر به همراه آقای جعفرنژاد دیگر مالک رایکا به عنوان دو هوادار و از روی تعصب بابلی، امتیاز باشگاه خونه به خونه را خریدیم و در آستانه شروع لیگ با تیم نصفه ونیمه راهی بازی‌ها شدیم.

وی اضافه کرد، با توجه به این شرایط ازفردی که مطلع به امور فوتبالی و باشگاهی بود، دعوت به همکاری کردیم که با وجود اختیار کامل به او، متأسفانه شرایط را آن طوری که خواسته بودیم پیش نبرد و به واسطه چند باخت دست به تغییرات در کادر فنی تیم می‌زد.

منیری تاکید کرد، از فصل گذشته تجربه و درس‌های خوبی گرفتیم و به همین منظور با انتخاب " نادر دست نشان" از مربیان بومی مازندران و جذب بازیکنان بومی و شروع زودهنگام تمرینات پیش فصل، وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت.

وی اضافه کرد، قطعاً تیم تا کمتر از یک ماه آینده به هماهنگی وثبات تیمی قابل قبول خواهد رسید و به کادر فنی به خصوص آقای دست نشان ایمان کامل داریم وبه طور کامل از او حمایت خواهیم کرد.

از مسئولان استانی وشهرستانی پول نمی‌خواهیم، نگاه حمایتی به باشگاه داشته باشند

علی‌اکبر جعفرنژاد، دیگر مالک تیم رایکا بابل هم دراین نشست خبری، با بیان اینکه نگاه مدیران باشگاه نگاه درازمدت هست، گفت: متأسفانه نداشتن زمین تمرین اختصاصی، وضعیت نامطلوب ورزشگاه شهدای هفت تیر و بدهی‌های گذشته باشگاه که برجای مانده از مالک قبلی بوده، کادر فنی وباشگاه را درگیر خودش کرده است.

وی ادامه داد، ما به عنوان بخش خصوصی هستیم وبخش خصوص تا حدودی هزینه‌های مربوط به زیرساخت را تقبل می‌کند، درصورتی که این امکانات ازجمله ورزشگاه و زمین تمرین به عنوان ابتدایی‌ترین امکانات باید برای سرمایه گذار فوتبالی آماده باشد.

مالک باشگاه رایکا بابل ادامه داد، این تیم به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور است و ما از مسئولان استانی از استاندار، مدیرکل ورزش وجوانان و مسئولان شهرستان بابل درخواست پول نداریم، اما انتظار ما به عنوان مالک و سرمایه گذار بخش خصوصی که در این شرایط بد اقتصادی تعهد کرده که برای خوشحالی مردم بابل تیمداری کند، حداقل در کنار تیم باشند و حمایت کنند.

جذب بازیکنان لیگ برتری درنیم فصل

جعفرنژاد با بیان اینکه این تیم حداقل ۶ جای خالی برای جذب بازیکن دارد وبه علت قانون جدید منع جذب بازیکنان خارجی نتوانستیم بازیکنان لیگ برتری جذب کنیم، گفت، به علت منع حضور بازیکنان خارجی، بیشتر بازیکنان لیگ برتری درتیم های لیگ برتری جذب شدند و بازیکنی که بدون تیم مانده باشد، خیلی کم بود و اگرهم بود، امکان حضور درلیگ یک برای آنها وجود نداشت.

وی تصریح کرد، به طور حتم در تعطیلات نیم فصل و نقل وانتقالات، حداقل ۳ تا ۴ بازیکن باکیفیت لیگ برتری جذب خواهیم کرد تا تیم تقویت شود.

تیم فوتبال رایکا بابل تنها نماینده مازندران در رقابتهای این فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور است که با انجام دو مسابقه در دو هفته سپری شده ازاین رقابت‌ها با یک تساوی خانگی برابر تیم استقلال ملاثانی و شکست بیرون از خانه برابر شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز در رده چهاردهم جدول هیجده تیمی این رقابتها قرار دارد.

رایکا درهفته سوم روز شنبه در دیداری حساس دربابل میزبان تیم ملوان بندرانزلی خواهد بود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true