×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به شهر آبادان، شهر مرحوم دهداری و بزرگان فوتبال آمدم. همیشه صنعت نفت، صنعت نفت است و همیشه فوتبال برزیلی که به آن معروف است را دارد با این تفاوت که فکر می کنم امسال شرایط بسیار خوبی دارد و تیم خیلی خوبی را نشان داده و در چند هفته گذشته نیز با یک مربی کاربلد نتایج خوبی را کسب کرده است.

وی افزود: تیم ما نیز مانند صنعت نفت خوب تمرین کرده و در چند هفته گذشته نتایج خیلی خوبی را گرفته است. امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم و بتوانیم آن فوتبالی را که در این چند هفته ارائه دادیم را باز هم به نمایش بگذاریم و بتوانیم با دست پر از آبادان برگردیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز تصریح کرد: فوتبال تیم نفت آبادان، همیشه فوتبالی بوده که تمامی اهالی فوتبال از این تیم به نیکی یاد می کنند، همیشه فوتبالی تهاجمی داشته و هواداران به خوبی از این تیم حمایت می کنند؛ ضمن اینکه امسال نسبت به یکی دو سال گذشته شرایط خوبی دارد و بالای جدول نیز قرار دارد و فوتبال زیبایی را ارائه می دهد.

خطیبی یادآور شد: امیدوارم فوتبال آبادان همیشه زنده باشد و به طور قطع با این پتانسیلی که در این منطقه و این شهر هست و در گذشته نیز فوتبالیست های بسیار بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کرده این روند تداوم داشته باشد و شاهد حضور فوتبالیست های بزرگی از آبادان در فوتبال کشورمان باشیم.

وی گفت: حامد لک، عزیز معبودی و شاهین توکلی را به دلیل چهار کارته شدن و مسیح زاهدی، فرید کریمی و جفرسون را نیز به دلیل مصدومیت در بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان در اختیار نداریم اما سایر بازیکنانمان به خوبی کار می کنند و به طور قطع برای بازی فردا جایگزین خوبی برای بازیکنانی که نیستند خواهند بود و با یک انگیزه و فوتبال خیلی خوب نشان خواهند داد که جای سایر دوستانشان را پر می کنند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true