×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، کریستیان سیفرت رئیس برگزاری رقابت های بوندسلیگا اعلام کرد که ادامه فصل از هفته آینده پیگیری می‌شود. به این ترتیب بوندسلیگا به نخستین لیگ معتبر اروپایی تبدیل می شود که بعد از شیوع ویروس کرونا دوباره شروع می شود. البته همه بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود.

الکساندر چفرین رئیس یوفا بازگشت بوندسلیگا را خبری خوب و امیدوارکننده برای فوتبال دانست و گفت: این خبر بسیار خوبی است که مقامات آلمانی موافقت خود را برای از سرگیری بوندس لیگا انجام دادند. با این کار خوش‌بینی به زندگی مردم اضافه می شود. چنین تصمیمی نتیجه گفتگوی سازنده بین مسئولان فوتبال و سیاستمداران است. من مطمئن هستم که آلمان در مورد بازگشت فوتبال به زندگی ما نمونه ای اساسی برای همه خواهد بود.

مسابقات ملی اکثر کشورهای اروپایی به دلیل ویروس کرونا لغو شده است، همه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به حالت تعلیق درآمده است، جلسات تمرینی تیم های ملی لغو شده است و در چنین شرایطی اکنون رقابت های بوندسلیگا بازگشته است.

شیوع ناشی از بیماری ویروس کرونا در پایان سال ۲۰۱۹ در چین ثبت شد. در ۱۱ مارس ، سازمان بهداشت جهانی آن را به عنوان بیماری همه گیر شناخت. از زمان شروع این بیماری، بیش از ۳ میلیون و هفتصد هزار نفر به بیماری ویروس کرونا آلوده شده‌اند و بیش از ۲۷۰ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true