×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، عصر امروز (شنبه) دو بازی عقب افتاده از گروه الف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان برگزار شد که در پایان، تیم‌های شورا و شهرداری قزوین و آویژه صنعت مشهد موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

در بازی نخست امروز شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شورا موفق شدند با یک عملکرد درخشان، حریف خود رعد پدافند هوایی مشهد را ۸۸ – ۷۱ شکست دهند. نتایج چهارکوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۸ – ۱۱ شورا

کوارتر دوم: ۱۲ – ۱۳ رعد

کوارتر سوم: ۲۵ – ۲۱ شورا

کوارتر چهارم: ۲۳ – ۲۶ رعد

ناصر علیمردانی ستاره تیم رعد در این بازی بود و با کسب ۲۹ امتیاز برای تیم خود، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد ولی نتوانست مانع باخت مشهدی‌ها شود. در سوی دیگر هم مالکوم گرنت با کسب ۲۷ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن شورا و شهرداری قزوین شد.

اما در دومین بازی امروز هم که دقایقی پیش به پایان رسید، آویژه صنعت مشهد با حساب ۷۶ – ۶۶ اکسون تهران را شکست داد که نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۱ – ۱۴ اکسون

کوارتر دوم: ۲۳ – ۲۲ آویژه

کوارتر سوم: ۱۳ – ۱۹ اکسون

کوارتر چهارم: ۱۹ – ۱۱ آویژه

در پایان این بازی، الکساندر پونجاویج فوروارد قدرتی آویژه با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس گل موفق شد عنوان بهترین و امتیاز آورتری بازیکن زمین را در این دیدار به دست آورد. “کورین هنری” پوینت گارد تیم اکسون نیز در این دیدار ۱۶ امتیاز را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true