×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست از مراسم پویش کمک مومنانه امروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد. پویشی که با هدف جمع آوری کمک برای اقشار آسیب پذیر جامعه در شرایط کرونایی شکل گرفته است.

مسعود سلطانی فر با حضور در خانه کشتی درباره پویش کمک مومنانه گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری از ماه های گذشته تلاش هایی در زمینه جمع آوری کمک برای اقشار آسیب پذیر در شرایط خاص (کرونا) انجام شد. جامعه ورزش از ماه های گذشته در سراسر کشور در کنار جوانان عضو سازمان های مردم نهاد تلاش‌های خوبی برای جمع آوری کمک داشته اند.

وزیر ورزش ادامه داد: امروز و در آستانه عید غدیر خم در خانه کشتی هستیم. تلاش های بسیاری توسط عزیزان حاضر در کشتی به کمک بسیج ورزشکاران انجام شد. نخستین مرحله از کمک های مردمی تحت عنوان پویش کمک مومنانه آغاز شد و به امید خداوند این حرکت در آینده توسط سایر فدراسیون های ورزشی ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: پویش مومنانه در سه مرحله انجام می شود. مرحله نخست امروز با فدراسیون کشتی و بسیج ورزشکاران شروع می شود. مرحله دوم در دهه نخست محرم و مرحله سوم در ماه صفر انجام خواهد شد. امیدوارم جامعه ورزش با کمک مردم و محوریت ورزشکاران و پیشکسوتان این پویش را که دستور رهبری است ادامه دهند تا ان شالله کمک های خوبی برای اقشار آسیپ پذیر جمع آوری شود.

سلطانی فر اظهار کرد: کمک های مردمی برای اقشار آسیب پذیر است تا در شرایطی که با تحریم های ظالمانه آمریکا و بیماری کرونا مواجه هستیم، کمکی به آنها شود. امیدوارم با همدلی و هم افزایی حرکتی انجام دهیم تا ملت ایران بتواند گلیم خود را در رویارویی با استکبار جهانی بیرون بکشد. اراده ملت ها همیشه پیروز است. ملت ایران مقابل زورگویی ایستاده و این بار نیز پیروز خواهد شد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true