×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

محمدرضا مقصودلو سرپرست سابق فدراسیون بولینگ و بیلیارد در گفتگو با ایسنا، در باره بازگشت هاشم اسکندری به ریاست این فدراسیون گفت: تاریخ حکم تعلیق اسکندری که به او داده شده بود به پایان رسید و دوباره او در فدراسیون مشغول به کار شد.
او ادامه داد: پرونده قضایی اسکندری همچنان در جریان است و هنوز قاضی رای نداده است. همچنین من چیز زیادی در باره پرونده نمی دانم. تنها چیزی که می دانم مهلت قانونی سرپرستی من تمام شد. ابلاغ من تا ۲۱ مرداد بوده و بعد از اتمام این تاریخ مسئولیتم را تحویل دادم.
مقصودلو درخصوص حاشیه های ایجاد شده در این فدراسیون گفت: شما اگر سوالات را از وزارت خانه بپرسید، آنها بهتر در جریان هستند. من ۵ ماه به عنوان سرپرست در این فدراسیون حضور داشته و تنها می‌توانم در خصوص عملکردم صحبت کنم اما در خصوص بقیه مسائل باید آقایان خودشان جواب دهند.
به گزارش ایسنا، هاشم اسکندری که در سی ام مهرماه سال ۹۷ موفق شده بود از مجموع ۳۹ رای، با ۲۵ رای برای دومین بار پیاپی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، ریاستش به دلایلی ناتمام ماند چرا که اسکندری در روزهای آخر سال ۹۸ به یک‌باره از سوی وزارت ورزش از سمتش کنار گذاشته شد اما او به تازگی و در سکوت خبری در صندلی ریاست این فدراسیون نشسته و کار خود را ادامه می دهد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true