×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شائبه‌های ناراحتی اسپانسر فدراسیون بسکتبال به دلیل تعطیلی زود هنگام لیگ،‌ اظهار کرد: واقعیت این است که درخواست اسپانسر فدراسیون برخلاف بندهای قرارداد نیست و آنها براساس بند موجود در قرارداد تقاضا کرده‌اند که طول و مدت زمان این قرارداد شش تا یک سال افزایش یابد. ان‌شاءالله این موضوع هم با تعاملی که فدراسیون خواهد داشت قابل حل است و مطمئن باشید ناراحتی میان ما و اسپانسر وجود ندارد.

او گفت: اسپانسر ما از فدراسیون جدا نمی‌شود و تنها باید برای حفظ حق و حقوق دو طرف جلسه‌ای را برگزار کنیم. به هرحال اسپانسر ما خصوصا برای مرحله پلی‌آف لیگ و بازی‌های تدارکی تیم ملی جهت حضور در المپیک برنامه داشت که پیک و حساس‌ترین دوره برنامه‌های ما بود، بنابراین بهتر است با تعاملی که انجام می‌شود حقی از کسی ضایع نشود.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره دیر اعلام شدن خبر کناره‌گیری مسعود عماری از سمت دبیری فدراسیون بسکتبال به دلیل بازنشستگی، توضیح داد: با توجه به این‌که او نمی‌توانست بیش از این در خدمت فدراسیون باشد، اعلام آمادگی خود جهت بازنشستگی را سال گذشته اعلام کرده بود و قرار بود تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۸ حکم او صادر شود، اما به دلیل مسائلی که در وزارت پیش آمد ابلاغ حکم او به برج دو امسال موکول شد. به همین دلیل ما نمی‌توانستیم اعلام کنیم که او بازنشسته و کنار رفته است. منتظر ماندیم تا وزارت ورزش نظر نهایی خود را اعلام کند و نهایتا حکم او روز گذشته به فدراسیون بسکتبال رسید. تلاش زیادی کرده بودیم تا او را بیش از این در اختیار داشته باشیم، اما متاسفانه این امکان وجود ندارد.

وی در مورد انتخاب جایگزین مسعود عماری توضیح داد: با چند نفر که از خانواده بسکتبال هستند صحبت‌های اولیه را داشته‌ام تا بتوانند در صورت امکان به بسکتبال کمک کنند. احتمالا تا هفته آینده و یا نهایتا دو هفته بعد جایگزین آقای عماری به عنوان دبیر فدراسیون مشخص می‌شود. قطعا افرادی که در نظر داریم از خانواده بسکتبال بوده و سعی ما بر این است که روند فعالیت‌های فدراسیون حتی سریع‌تر از قبل باشد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این‌ سوال، آیا فدراسیون برای تعیین تاریخ برگزاری لیگ جلسه‌ای با باشگاه‌ها خواهد داشت، تصریح کرد: به هر حال ما تاریخ‌هایی را پیشنهاد داده‌ایم که قطعی نیست، فدراسیون قطعا با مدیران عامل تیم‌ها جلسه‌ای خواهد داشت تا نقطه نظرات آنها را کسب کند. باید تصمیمی بگیریم که هم حق و حقوق فدراسیون را حفظ کند، هم حق و حقوق باشگاه‌ها حفظ شود و بازیکنان متضرر نشوند.

او ادامه داد: باشگاه‌ها حق دارند برای آماده‌سازی و نقل و انتقالات خود زمان کافی را داشته باشند، پس برای این ‌که تاریخ نهایی اعلام شود جلسه مشترکی با مسئولان تیم‌ها خواهیم داشت. این‌ که گفته‌ایم شهریورماه لیگ آغاز می‌شود پیشنهادی است که ارائه داده‌ایم، اما باید بررسی شود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true