×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و در پنجمین روز از این هفته کارکنان وزارت ورزش در همایش پیاده‌روی که در جاده سلامتی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد حضور پیدا کردند.

این مراسم با حضور عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، جمشید تقی زاده معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش، حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، افشین مولایی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مدیران ستادی وزارت و ورزش و جوانان برگزار شد.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، هدف از برگزاری این همایش را توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و افزود:‌ هفته تربیت بدنی نباید تنها به یک هفته خلاصه شود ما باید بتوانیم در جهت سلامتی جامعه ورزش هر روز هفته را به نام تربیت بدنی نامگذاری کنیم تا بتوانیم در تمام بیماری‌ها و هم‌چنین کم تحرکی غلبه کنیم. بدون شک ورزش تاثیر بسزایی در بهره‌وری انجام وظایف کارکنان و آحاد جامعه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ورزش سبب می‌شود تا بتوانیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم و در جهت ایجاد جامعه سالم گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true