×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

امید هاشمی در گفت و گو با ایسنا، درباره طولانی شدن روند مذاکرات تیم والیبال سایپای تهران برای جذب سیدمحمد موسوی ستاره تیم ملی ولیبال ایران، اظهار کرد: مذاکرات ما ادامه دارد و فکر می‌کنم طی یکی دو هفته آینده این موضوع خاتمه یابد. آقای موسوی پیشهادات خارجی دارد که در حال بررسی این پیشنهادات است.

او در پاسخ به این سوال که اگر موسوی لژیونر نشود با سایپا همکاری خواهد کرد؟ توضیح داد: توافقات باشگاه با او نهایی شده، اما فعلا منتظر تصمیم نهایی موسوی راجع به پیشنهادات خارجی‌اش هستیم. اگر خارج نرود باشگاه سایپا در خدمت او است.

مدیر تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که به نظرش این موضوع چه زمانی نهایی خواهد شد؟ تصریح کرد: نمی‌توان دراین مورد نظر قطعی داد و تنها باید منتظر نتیجه مذاکرات موسوی با تیم‌های خارجی که به او پیشنهاد داده‌اند باشیم، اما در مجموع توافق ما با او در صورت فعالیتش در ایران قطعی است.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه قرارداد سید محمد موسوی سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با تیم اولشتین لهستان به پایان رسید،‌ باشگاه سایپای تهران مذاکرات خود برای جذب این بازیکنان را آغاز کرد که به توافقات نهایی هم رسیده است. با این وجود فعلا خبر رسمی پیوستن موسوی به نارنجی پوشان پایتخت به صورت رسمی اعلام نشده است.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true