×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سید محمدرضا حسینی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تمریناتش، اظهار کرد: در حال حاضر دور از تمرین و فوتبال هستیم و این مسئله ما را اذیت می کند؛ اما به هرجهت این مساله ای است که برای همه و در تمام دنیا ایجاد شده و استثنایی هم وجود ندارد. با توجه به برنامه ای که کادر فنی تیم طراحی کرده است و بازیکنان ملزم به انجام آن هستند، آمادگی بدنی خوبی داریم.

وی افزود: آنچه مهم است بحث سلامتی و جان افراد جامعه است و نمی توان با یک تصمیم اشتباه و احساسی سلامت جامعه را به خطر انداخت. مسئولان فدراسیون باید هر چه سریعتر در خصوص ادامه لیگ تصمیم گیری کنند تا باشگاه‌ها تکلیف خود را در خصوص تیم و بازیکنان خود بدانند. قطعا هیچ کسی به اندازه ما بازیکنان دوست ندارد که لیگ دوباره از سر گرفته شود و عطش ما از سایر افراد بیشتر است اما باید ببینیم این علاقه به فوتبال به چه قیمتی تمام می شود چرا که هیچ چیزی بالاتر و مهم تر از جان انسانها نیست.

هافبک تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تاکنون باشگاه بر اساس قراردادی که با بازیکنان داشته است به تعهدات خود عمل کرده است؛ سپاهان نیز همانند سایر باشگاه‌ها از زمان کرونا دچار آسیب شده و پرداختی نداشتیم، اما به طور قطع همانند گذشته به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد.

حسینی در ارتباط با مدت قراردادش با سپاهان، گفت: از زمان قراردادم با سپاهان یکسال دیگر باقی مانده است و به سپاهان تعهد دارم، البته بندی در قراردادم در خصوص پیشنهاد خارجی دارم ولی ترجیح می دهم اگر مشکلی پیش نیاید در سپاهان بمانم، هرچند پیشنهاد خوب خارجی همیشه در اولویت همه بازیکنان است.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true