×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های مرحله نهایی گرندپری تکواندو ۲۰۱۹ در مسکو به عنوان آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ، میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی های آسیایی در سومین مبارزه و در نیمه نهایی مقابل «دای هون لی» چهره عنوان دار تکواندوی جهان و نفر اول رنکینگ از کره جنوبی به روی شیاپ چانگ رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

حسینی پیش از این در مبارزه نخست در ۲ راند ۱۶ بر ۲ محمد کتبی از بلژیک را برد و در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز برابر جواد آچاب دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹ از بلژیک به میدان رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۳۳ بر ۱۵ برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

حسینی برای کسب مدال برنز فردا(شنبه) به روی تاتامی می رود.

پیش از این ارمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم که موفق به کسب اولین سهمیه المپیک توکیو برای ایران شده است، راهی دیدار رده بندی شد و برای کسب مدال برنز به میدان می رود.

سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز دست به کار بزرگی زد و با شکست رادیک عیسی یف دارنده مدال طلای المپیک ریو از آذربایجان به فینال رسید. مردانی نیز با کسب مدال طلا موفق به کسب سهمیه المپیک می شود.

سروش احمدی دیگر نماینده ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم با شکست در دور نخست حذف شد.

این رقابت ها با حضور ۱۶ نفر برتر رنکینگ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان برگزار می شود و در پایان ۵ نفر برتر رنکینگ در هر وزن موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ خواهند شد.

رقابت های رده بندی و فینال فردا(شنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true