×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط تیم شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال گفت: بعد از توافقی که با مسئولان شهرداری گرگان و برای هدایت این تیم در لیگ برتر داشتم، از سه هفته پیش تمرینات تیم را آغاز کردیم. طی این مدت کوتاه تمرینات منظم و نتیجه بخشی داشتیم طوریکه پیشرفت خوبی در عملکرد انفرادی و تیمی بازیکنان می بینم درحالیکه تعداد زیادی از آنها جوان هستند.

وی با یادآوری اینکه برای نخستین بار در لیگ برتر هدایت تیم شهرداری گرگان را عهده دار شده است، خاطرنشان کرد: به نظرم شرایط تیم برای کار کردن و پیگیری برنامه ها خوب است. بازیکنان با انگیزه تمرین می کنند و همبستگی لازم هم میان آنها وجود دارد. البته به ثبات بیشتری نیاز است. تلاش مان می کنیم تا زمان آغاز لیگ برتر این ثبات لازم را در تیم و در میان بازیکنان ایجاد کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان همچنین در رابطه با شرایط لیگ برتر در فصل جدید یادآور شد: اینکه تعداد تیم ها نسبت به ادوار گذشته بیشتر شده، اتفاق خوبی است چراکه باعث رقابت بیشتر می شود اما در رابطه با شرایط تیم ها و چگونگی نقل و انتقال بازیکنان، اوضاع نسبت به گذشته تفاوت زیادی نکرده است. در ادوار گذشته میان تیم های شرکت کننده در لیگ برتر فاصله زیادی وجود داشت، به نظرم این فاصله میان تیم های حاضر در مسابقات امسال هم دیده می شود.حالا شاید کمی کاهش پیدا کرده باشد اما کماکان وجود دارد.

شاهین طبع توضیحات خود در این رابطه را اینگونه کامل کرد: چند تیم هستند که نسبت به دیگر تیم ها یارگیری بهتری داشته و بازیکنانی با تجربه بیشتر در اختیار دارند. شاید دلیلش این باشد که به نسبت دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر، تکلیف شان برای شرکت در مسابقات زودتر مشخص شد اما به هر حال از موقعیت بهتری برخوردار هستند. درست است که از نظر به کارگیری بازیکنان جوان در ترکیب همه تیم ها، شرایط بهتر از همیشه شده اما اینگونه نیست که فاصله ای میان تیم ها نباشد یا کم باشد. فاصله سه چهار تیم با دیگر تیم ها قابل توجه است.

این مربی همچنین با اشاره به ادامه پیگیری ها برای جذب و به کارگیری «پتی» در ترکیب تیم شهرداری گرگان در مورد دیگر بازیکنان خارجی که در ترکیب دیگر تیم های لیگ برتری بسکتبال قرار گرفته اند، گفت: به نظرم اکثر بازیکنان خارجی که جذب شده اند معمولی هستند و در سطح بالا و قابل توجهی قرار ندارند. البته که هزینه به خدمت گرفتن بازیکن خارجی با سطح بالا زیاد است. تیم های ما بیشتر دنبال این هستند که از طریق جذب بازیکن خارجی نقطه ضعف های خود را پوشش دهند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال همچنین در واکنش به این موضوع که «احتمالا در جریان لیگ برتر و به خاطر اردوی تیم ملی که بعد از اتمام این مسابقات آغاز می شود، علاوه بر وضعیت بازیکنان شهرداری گرگان، شرایط بازیکنان دیگر تیم ها را هم ریزتر از همیشه زیر نظر خواهید داشت»، گفت: پرونده جام جهانی بسته شده و کنار گذاشته ایم. المپیک سال آینده برگزار می شود و زمان زیادی هم تا آغاز آن باقی مانده است. بنابراین فعلا تمام تمرکزم روی لیگ برتر و شهرداری گرگان است. به غیر از این فکر نمی کنم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true