×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرگزاری مهر، اجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک آسیای میانه در شهر نورسلطان قزاقستان با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

کیکاوس سعیدی در این باره گفت: در این نشست دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای ایران، افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان حضور داشتند. اجلاسی یک روزه که با هدف بررسی نحوه برگزاری بازی های کشورهای منطقه آسیای میانه در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

وی تصریح کرد: در دوره های گذشته مسابقات کشورهای آسیای میانه در ۱۲ رشته برگزار می شد اما در این اجلاس پیشنهاد شد تا رشته های واترپلو، کاراته و تیروکمان نیز به این رقابت ها اضافه شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: به همین منظور مقرر شد کار گروهی متشکل از نمایندگان کمیته های المپیک کشورها به زودی برای بررسی بیشتر درباره نحوه برگزاری، رشته ها و قوانین مربوطه تشکیل شود تا پس از بررسی نهایی موارد لازم در حاشیه بازی های المپیک ۲۰۲۰ در نشستی با حضور روسا و دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای عضو تصویب شود.

سعیدی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیای میانه نشست هایی هم به طور جداگانه با دبیران کل کمیته های المپیک کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و همچنین با نایب رئیس کمیته ملی المپیک قزاقستان هم ملاقاتی داشتیم که بسیار مفید و سازنده بود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true