×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از انتشار تعویق یکساله بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فدراسیون جهانی تکواندو در پیامی به کشورهای عضو ضمن حمایت از این تصمیم نوشت که IOC با هدف حفظ سلامت و رفاه ورزشکاران شرکت کننده و همه افراد درگیر این رویداد بزرگ چنین تصمیمی اتخاذ کرده است.

در این پیام آمده است که بخش اعظمی از مسابقات کسب سهمیه تا کنون برگزار شد و سایر مسابقات را می‌توان با خیال آسوده و در بهترین زمان ممکن برگزار کرد تا فرصت عادلانه و مساوی برای همه همه تکواندوکار جهت حضور در المپیک و پارالمپیک فراهم کرد.

در بخش دیگری از این پیام به برگزاری مسابقات در سه قاره مختلف و تعهد به توکیو ۲۰۲۰ اشاره و آمده است. مسابقات در پان امریکن، آفریقا و اقیانوسیه برگزار شده و ۶۸ درصد سهمیه اختصاص داده شده و سهمیه‌های باقی مانده نیز به رقابتهای قاره‌های آسیا و اروپا مربوط است که در شرایط فعلی به تعویق افتاده است که فدراسیون جهانی برای برگزاری آن با IOC و IPC هماهنگ است.

فدراسیون جهانی عنوان داشته که در راستای توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مقامات بهداشت ملی، بخشی از برنامه‌هایی که برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود، به تعویق افتاد و در راه برنامه ریزی برای برگزاری کاملاً با وضعیت جهانی پیش خواهیم رفت.

در پایان این پیام آمده است که WT برای حمایت از برنامه‌های کنترل ویروس کرونا حمایت می‌کند چنانچه بسته‌های بهداشتی توسط شهرداری ووشی ارسال شد و با وجود آنکه در شرایط دشواری قرار داریم باید تلاش کنیم قوی‌تر از قبل ظاهر شویم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true