×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، آرمان زنگنه بازیکن پست ۴ تیم بسکتبال مهرام تهران، درباره پیروزی این تیم‌ مقابل مس کرمان در هفته نوزدهم لیگ، گفت: ابتدا باید بگویم که از این برد بسیار خوشحالم چون امروز دو بازیکن اصلی تیم ما به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و مجبور بودیم از جوانان خود استفاده کنیم که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشتند.

او افزود: خوشبختانه جوانان ما در این بازی بسیار خوب عمل‌ کردند و نشان دادند استعداد خوبی دارند که اگر به آنها توجه شود در آینده می‌توانند به تیم ملی ایران نیز کمک کنند.

زنگنه درباره نظارت کادر فنی تیم ملی روی بازیکنان شاغل در لیگ‌ برتر نیز گفت: قطعا کادر فنی عملکرد بازیکنان در لیگ‌ها را زیر نظر دارند، سرمربی و کمک مربی تیم ملی هر دو با تیم‌های خود در لیگ حضور دارند و مطمئنا عملکرد نفرات مد نظرشان را بررسی می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات لیگ در سالن افراسیابی تماشاگران را به سالن مسابقات بسکتبال می‌آورد، توضیح داد: قطعا همینطور است و اگر این اتفاق رخ دهد تماشاگران زیادی به سالن‌ها خواهند آمد. البته گویا اقدامات لازم صورت گرفته و به زودی این سالن را جهت برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال تجهیز و به فدراسیون تحویل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true