×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در دیدار حساس برابر مونشن گلادباخ توانست با تک گلی که مارکو رویس به ثمر رساند پیروز از میدن خارج شود. دورتموند در حالی توانست در این دیدار به پیروزی برسد که مونشن گلادباخ در صدر جدول رده بندی جای داشت و این باعث شد تا اختلاف آنها با صدر به یک امتیاز کاهش پیدا کند.

مارکو رویس زننده تک گل دورتموند در این دیدار گفت: جدول رده بندی بسیار شلوغ و نزدیک به همه است و این باعث می‌شود تا کار تیم ها سخت شود و با یک نتیجه بد وضعیت بسیار بد می شود. ما امروز پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم و جایگاه خود را در جدول بهتر کردیم.

او ادامه داد: مونشن گلادباخ در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و تیم یک دست و هماهنگی هستند. برای ما پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود چرا که سه تساوی پیاپی کسب کرده بودیم.

رویس در پایان گفت: در این دیدار نسبت به حریف تلاش بیشتری از خود نشان دادیم. فرصت های خوبی را خلق کردیم. خوشحالیم که پیروز این بازی بزرگ شدیم. باید به این تلاش ادامه داد.

در جدول رده بندی بوندسیلگا مونشن گلادباخ و ولفسبورگ 16 امتیازی هستند و به ترتیب در رده اول و دوم جای دارند. تیم های بایرن مونیخ، دورتموند و لایپزیگ هم 15 امتیازی هستند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true