×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

جواد رمضی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بحرانی که در کشور از نظر ویروس کرونا وجود دارد برای این که خللی در برنامه های پیش بینی شده ایجاد نشود سعی کردیم مسابقات قهرمانی کشور را در رشته های مختلف کارگری به صورت آنلاین در شبکه مجازی برگزار کنیم تا از این طریق دوباره پویایی و نشاط را در بین جامعه کارگری ایجاد کنیم.

وی گفت: در حال حاضر مسابقات قهرمانی کشور دارت در دو بخش زنان و مردان به صورت آنلاین در حال برگزاری است و در پایان این رقابتها به نفرات برتر جوایز نقدی پرداخت خواهد شد، همچنین تا پایان اردیبهشت مسابقات قهرمانی کشور کاراته، شطرنج و پتانگ در بخش شوتینگ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد که در پایان تمام این رقابتها برای تشویق ورزشکاران کارگر جهت شرکت در مسابقات آنلاین جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

رمضی خاطرنشان کرد: تا زمانی که شرایط کشور به حالت عادی برگردد کارهای خود را به همین شیوه ادامه خواهیم داد تا خللی در برگزاری برنامه های پیش بینی شده ایجاد نشود. البته تا امروز ورزشکاران کارگر استقبال خوبی از فعالیت های ورزشی آنلاین داشتند و این تجربه جدید حتی اگر شرایط کشور از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برگردد، ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: به جز برگزاری رقابتهای ورزشی در فضای مجازی، مباحث آموزشی و فرهنگی را نیز از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین دنبال می‌کنیم تا در ادامه فعالیت های خود دچار مشکل نشویم.

وی در پایان افزود: برای این که چرخه فعالیت های ورزش کارگری متوقف نشود و پویایی خود را داشته باشد، سعی کردیم با اقدامات و رویکردهای جایگزین برنامه های خود را پیش ببریم تا خللی در اجرای برنامه های پیش بینی شده ایجاد نشود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true