×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

بهمن عسگری ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: بعد از تلاش فراوان برای کسب سهمیه المپیک، پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و فشرده، رژیم‌های غذایی، مسابقات متعدد و … انتظار حمایت مسئولان ورزش کشور از کاراته، انتظار بجایی است و خوشحالم که آقای سلطانی فر وزیر ورزش این تلاش خانواده بزرگ کاراته را دید.

وی افزود: جای بسی خوشحالی دارد که بالاترین مسئول ورزشی کشور به گلایه‌ها و ناراحتی‌های ورزشکاران توجه می‌کند. بدون شک این دلسوزی و تداوم روند مسئولان عزیز نتایج خوبی برای ورزش خواهد داشت چرا که این توجه به قهرمانان انگیزه‌ها را بالا برده و می‌دانند که زحمات آنها دیده می‌شود. ضمن اینکه وزیر ورزش گفتند که نگران شغل، حقوق و پاداش‌ها نباشید. اینها مسائل مهمی برای ورزشکاران است. برای هر ورزشکاری آینده خانواده و فرزندانش اهمیت دارد و اگر آن قهرمان ورزشی بداند که این تلاش‌ها، زحمات و افتخارآفرینی‌ها دیده می‌شود، شغل و پاداش خوب دارد و به امورش رسیدگی می‌شود، قطعأ روحیه و انگیزه‌ای دو برابر خواهد داشت.

ملی پوش کاراته ایران در خصوص فشردگی مسابقات «کاراته وان» گفت: از زمانی که ورود کاراته به المپیک رسمی شد و پس از آن اعلام شرایط کسب سهمیه، خود را برای چنین شرایط سخت و طاقت فرسایی آماده کردیم. یک ماراتن واقعی است که تقریباً هر دو هفته یک بار، یک تورنمنت سنگین در حد رقابتهای جهانی پیش روی ما است و خدا را شاکرم که از این آزمون سخت سربلند بیرون آمدم.

عسگری ادامه داد: سایر اعضای تیم، کادر فنی و مجموعه فدراسیون در تلاش هستند تا در سایر بخش‌ها هم بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم. امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا این اتفاق خوب برای کاراته ایران رقم بخورد. البته در مورد وزن ۷۵+ کیلوگرم سهمیه المپیک برای کشورمان به دست آمده و سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب در حال تلاش هستند و امیدوارم شایسته‌ترین‌ کاراته‌کا کسب سهمیه کند.

اولین کاراته کای المپیکی ایران در پایان در مورد حضور در مسابقات کاراته وان مراکش گفت: رقابتهای سالزبورگ اهمیت زیادی دارد و تلاشم این است که جایگاه خود را در صدر رنکینگ حفظ کنم. در صورتی که در این مسابقات به مدال برسم، در این مورد با سرمربی تیم ملی صحبت می‌کنم و در صورتی که نظر ایشان مثبت باشد، در مراکش مبارزه نخواهم کرد. به امید روزهای خوب و موفقیت‌های زیاد به کمک خدا و دعای مردم عزیز و حمایت مسئولان زحمت کش.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true