×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان ایگور کولاکوویچ که در مرحله مقدماتی با ۱۲ پیروزی و ۳۶ امتیاز به عنوان تیم دوم جدول رده بندی از مرحله مقدماتی لیگ ملت ها گام در مرحله نهایی گذاشت از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز جمعه در شیکاگو آمریکا به مصاف تیم ملی لهستان رفت و ۳ بر یک شکست خورد.

ست اول؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران
شروع برای ابران با کسب سه امتیاز همراه بود که شرایط روحی را برای ملی پوشان مهیای ارائه یک بازی خوب می کرد اما در ادامه لهستان دو امتیاز را جبران کرد تا اوضاع متفاوت شود. شاگردان ایگور با اینکه رقابت نزدیکی داشتند اما وقت اول استراحت فنی را با یک امتیاز برتری به پایان بردند. در برگشت به زمین اما شرایط متفاوت شد و ایران ۱۴ بر ۹ از حریف پیش افتاد و این برتری را در وقت دوم استراحت فنی ۱۶ بر ۱۰ به پایان برد.

اختلاف زیاد امتیاز باعث شد بازیکنان ایران چند دقیقه‌ای بازی را رها کنند که همین امر فرصت را به لهستان داد تا اختلاف را کم کند و هر چند تا ۱۹ بر ۱۷ پیش آمدند اما این ایران بود که در ادامه ست نخست برتری اش را جفظ کرد و در نهایت این ست را ۲۵ بر ۲۱ به سود خود خاتمه داد.

ست دوم؛ ۱۸ بر ۲۵ به سود لهستان
این ست با برتری لهستانی‌ها آغاز شد و آنها توانستند نمایش کم اشتباه تری نسبت به ایران داشته باشند و وقت اول استراحت فنی را به سود خود تمام کنند و در ادامه اختلاف را بیشتر هم کنند اما شاگردان ایگور با تلاش زیادی در امتیاز ۱۱ کار را به تساوی رساندند تا برای ادامه ست شرایط مطلوب‌تری داشته باشند.

با این حال لهستانی‌ها تا انتهای ست دوم برتری خود را حفظ کردند و در نهایت ۲۵ بر ۱۸ ایران را شکست دادند تا در ست شماری دو تیم مساوی شوند.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود لهستان
ملی پوشان ایران در ست سوم هم مثل ست دوم تلاش زیادی کردند تا برابر خوب بودن لهستان به نتیجه برسند اما این رقیب اروپایی نمایش کم نقصی داشت و در طول ست سوم برتر از ایران ظاهر شد و توانست این ست را هم به سود خود خاتمه دهد تا در آستان برتری برابر ایران قرار بگیرد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود لهستان
لهستانی ها که بعد از ست نخست شرایط بهتری پیدا کرده بودند در ست چهارم هم نمایش کم اشتباهی داشتند و باوجود تلاش هایی که ملی پوشان کشورمان انجام دادند اما این لهستان بود که برتری اش را دیکته کرد و توانست با دفاع های خوب روی تور کار را برای ایران سخت کند.

کولاکوویچ تلاش کرد با تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد می کند شرایط را برای رسیدن به پیر وزی فراهم کند اما حریف اروپایی نمایش کم نقصی داشت و به ایران اجازه اجرای برنامه هایش را نداد. حریف وقت اول استراحت فنی را به سود خود خاتمه داد و در ادامه هم این برتری را حفظ کرد تا برای رسیدن به پیروزی کار سختی نداشته باشد.

در نهایت لهستان ست چهارم را هم به سود خود خاتمه داد تا با برتری ۳ بر یک برابر ایران کار را به پایان برساند.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ ملت ها ساعت ۲:۳۰ روز شنبه به مصاف تیم ملی برزیل خواهد رفت.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true