×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹، از ساعت ۸:۳۰ (به وقت تهران) فردا چهارشنبه با حضور ۵۵۰ تکواندوکار از ۶۴ کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز می‌شود.

در روز نخست این دوره از رقابت‌ها هوگوپوشان اوزان ۶۵- و ۶۵+ کیلوگرم پسران و ۲۹-، ۳۳- و ۵۱- کیلوگرم دختران با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

محمد امین کارساز (۶۵- کیلوگرم)، محمدمهدی طاهرخانی (۶۵+ کیلوگرم)، درسا اسلامی (۲۹- کیلوگرم)، مریم شکری (۳۳- کیلوگرم) و مبینا نعمت‌زاده (۵۱- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها ساعاتی پیش برگزار و حریفان تکواندوکاران نوجوان ایران در روز نخست مشخص شدند.

محمدامین کارساز در وزن ۶۵- کیلوگرم ابتدا با نماینده هند مبارزه می کند و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار ترکیه و چین تایپه می رود.

در وزن ۶۵+ کیلوگرم محمدمهدی طاهرخانی نماینده کشورمان است. طاهرخانی در نخستین گام باید هوگوپوش برزیل را شکست دهد و در ادامه با نماینده استرالیا دیدار کند.

درسا اسلامی هوگوپوش وزن ۲۹- کیلوگرم پس از یک دور از استراحت، در گام نخست باید برنده دیدار آذربایجان و اوکراین را از پیش رو بردارد.

مریم شکری در وزن ۳۳- کیلوگرم نماینده ایران است که در اولین مبارزه خود با تایلند مبارزه می کند و پس از آن به مصاف نماینده میزبان خواهد رفت.

مبینا نعمت زاده هوگوپوش وزن ۵۱- کیلوگرم نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه باید یکی از نمایندگان آمریکا و آلمان را از پیش رو بردارد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true