×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ فرانسه توانست با چهار گل دیژون را شکست دهد تا موقتا به صدر جدول رده‌بندی برسد.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالم که این پیروزی قاطع را به دست آوردیم. ما با شایستگی توانستیم در این دیدار به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: باوجود آنکه ما به پیروزی رسیدیم اما هنوز شکست برابر منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا را هضم نکرده‌ام. در آن دیدار مستحق شکست نبودیم البته به خوبی هم خود را آماده بازی نکرده بودیم. دیدار حساسی را واگذار کردیم اما این شکست به منزله پایان دنیا برای ما نیست و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

توخل درباره استفاده از مارکینوش در خط میانی گفت: مارکینوش قلب و روح تیم است. او هم می‌تواند در میانه میدان بازی کند و هم در خط دفاعی و در هر دو پست بسیار خوب است.

مویس کین، مهاجم جدید پاری سن ژرمن در دیدار برابر دیژون درخشید و دو گل به ثمر رساند.

توخل درباره این بازیکن گفت: کین در اورتون شرایط خوبی نداشت اما مهاجم بسیار خوبی است. او به زمان نیاز دارد و می تواند کمک زیادی به تیم کند.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در پایان درباره آسیب دیدگی دراکسلر هم گفت:متاسفانه دراکسلر هم به جمع مصدومان ما اضافه شد و در لیگ قهرمانان اروپا که سخت‌ترین رقابت است او را هم در اختیار نخواهیم داشت با این حال به تیمم اطمینان دارم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true