×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

علی داودی در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه به جای سالن در پارکینگ منزل، تمرینات وزنه برداری را انجام می دهد، بیان کرد: تهران سالن تمرین زیادی ندارد اما همان ها نیز تعطیل هستند. سالن های تمرین مدتی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند اما بعد باز شدند و اکنون دوباره تعطیل شده اند. آقای گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اصلا خبر دارد که من می خواهم به المپیک بروم؟ او در سال یک بار هم با من تماس نمی گیرد و از سال گذشته که در مراسم تجلیل از مدال آوران استان تهران آقای گل محمدی را دیدم دیگر خبری از او ندارم.

او ادامه داد: زمانی که سالن باز بود به من گفتند به جای صبح ها بعد از ظهر ها برای تمرین بیایم که قبول کردم اما الان همان را هم تعطیل کرده اند. من حقوق یا پاداش هنگفت نخواستم و حداقل انتظارم این است که یک سالن باشد که بتوانم بروم تمرین کنم.

داودی در مورد اینکه مجبور به تمرین در پارکینگ شده است ، تصریح کرد: من در پارکینگ منزل یکی از دوستانم تمرین می کنم اما آنجا به سختی می توان حرکت قیچی زد واصلا تا چه زمانی باید به دیگران زحمت داد. سالن نیروی هوایی را ما خودمان تجهیز کردیم و البته بیشتر شبیه دخمه است تا سالن اما در همان جا هم نمی توانم تمرین کنم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران در مورد نبود سالن تمرین خوب در تهران گفت: من به رییس قبلی هیات هم گفته بودم یک سالن برای من پیدا کند که اصلا ۱۰ متر باشد، خودم آنجا را با هزینه شخصی تجهیز می کنم تا وقتی دو روز تعطیلات می شود مجبور نباشم از ۲۰ نفر خواهش کنم که بیایند سالن را باز کنند تا بتوانم تمرین کنیم. من انتظار زیادی ندارم. فقط یک سالن باشد که بتوانم صبح و بعد از ظهر تمرین کنم. ملی پوشان دیگر فکر نمی کنم در شهرهای خود مشکل سالن داشته باشند. در تهران که مثلا پایتخت است نه رییس هیات داریم و نه کسی پیگیر است.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true