×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین جلسه هم اندیشی فدراسیون های راکتی با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر در راستای تحقق اهداف مشترک و رونق برنامه های توسعه ای این رشته ها با حضور روسای فدراسیون های تنیس، تنیس روی میز و اسکواش و دبیران این فدراسیون ها در محل فدراسیون تنیس با برگزار شد.

در این جلسه که داود عزیزی رئیس و فرزین ضیاء آذری دبیر فدراسیون تنیس ، مهرداد علی قارداشی رئیس و پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز ، مسعود سلیمانی رئیس و امیر عزیزی پور دبیر فدراسیون اسکواش حضور داشتند، بحث و بررسی پیرامون اهداف مشترک و هم افزایی و هماهنگی برای تسریع در تحقق اهداف و حمایت از برنامه های توسعه ای صورت گرفت .

داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در این خصوص گفت: این جلسه هم اندیشی سرآغاز هم افزایی و همکاری های مشترک فدراسیون های راکتی برای تعالی و پیشرفت بیشتر این رشته ها است .

رئیس فدراسیون تنیس گفت: در جلسه اول با رویکرد توسعه بیشتر رشته های راکتی ، ایجاد کمیته مشترک در زمینه های توسعه آموزشی، باشگاه ها و مربیان به تصویب رسید تا از این پس جلسات در قالب کمیته های تخصصی بصورت ماهیانه برگزار شود .

بنا به گفته رییس فدراسیون تنیس مقرر شد این فدراسیون ها ی رشته های راکتی همکاری نزدیک با فدراسیون های ورزشی در خصوص برگزاری مسابقات داشته باشند.

داود عزیزی گفت: آنچه مسلم است در قالب اهداف و وظائفی که بر عهده داریم این جلسات می تواند در شرایط کنونی به سود رشته های راکتی شود و با همکاری و هماهنگی های بهتر ، این فدراسیون ها می توانند فعالیت های مثمر ثمرتری را برای جامعه مخاطب خود رقم بزنند .

رئیس فدراسیون تنیس از رشته های تنیس، تنیس روی میز، اسکواش و بدمینتون به عنوان رشته های نام برد که قابلیت بیشتری برای فراگیری در بین مردم دارند و ابراز امیدواری کرد این جلسات مشترک رونق بیشتر این رشته ها را به ارمغان آورد .

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true