×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، تیم ‌والیبال شهداب یزد از جمله تیم‌هایی بود که برای حضور موفق در فصل جدید لیگ برتر والیبال، عملکرد قابل توجهی در فصل نقل و انتقالات داشت و ستاره‌هایی چون مهدی مهدوی، سلیم چپرلی و بابک امیری را به خدمت گرفت. طی روزهای گذشته هم "ویکتور آرائجو" بازیکن برزیلی این تیم در پست سرعتی‌زن وارد یزد شد تا ترکیب شاگردان محمد عمده‌غیاثی تکمیل شود.

ابوالقاسم‌ میرزایی سرپرست تیم شهداب، در مورد وضعیت این بازیکن با توجه به بحث جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: بازیکن برزیلی تست‌های ‌پزشکی را پشت سر گذاشته و ‌دو روز پیش هم وارد یزد شد. خوشبختانه مشکلی برای سرعتی‌زن ما وجود ندارد و برای فصل جدید می‌توانیم از او بهره ببریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تست‌های پزشکی به صورت مجدد از بازیکنان تیم شهداب گرفته خواهد شد؟ اظهار کرد: ما از کل تیم تست گرفتیم و تنها یک بازیکن ما کرونا داشت که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. او از هفته آینده در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

سرپرست تیم شهداب ادامه داد: آن یک بازیکن ما از نفرات بومی و یزدی تیم شهداب است که اسم او را اعلام نکرده‌ایم. ما بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تمرینات را پیگیری می‌کنیم و خوشبختانه شرایط خوبی هم داریم. برنامه فدراسیون هر چه باشد انجام‌ خواهیم داد و شرایط کاملا ایده‌آل است.

او با بیان اینکه امیدوار است شاهد تعویق دوباره لیگ والیبال نباشد، توضیح داد: فدراسیون زمان احتمالی شروع لیگ را اواخر شهریور ماه اعلام کرد و تمرینات ما طبق برنامه سرمربی پیگیری می‌شود. اگر لیگ دوباره به تعویق بیفتد برنامه‌های ما واقعا بهم‌ می‌ریزد که امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

میرزایی در مورد شرایط تیم شهداب از نظر آمادگی فنی و بدنی بازیکنان نیز گفت: برای اینکه به آمادگی کامل برسیم زمان کافی داریم و تا اواخر شهریور تمرینات ادامه دارد. دو ماه زمان خوبی برای رسیدن به شرایط ایده‌آل است و امیدواریم اتفاق سال گذشته رخ نداده و لیگ نیمه تمام نماند. ان‌شاءالله با وجود این بیماری، لیگ خوبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true