×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عظیم جزیده در گفتگو با مهر درباره تصمیم گیری دقیقه نود تیم شهرداری گنبد در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: خوشبختانه همین که چراغ والیبال گنبد روشن ماند برای شهر و استان جای امیدواری دارد. زمان زیادی از دست داده ایم. متاسفانه بازیکنانی که مد نظرمان بودند را نمی توانیم جذب کنیم. با چند بازیکن بومی قرار داد خواهیم بست.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: کمبود بازیکنان در چند پست مانند پشت خط زن و به ویژه پاسور حس می شود. پاسور موتور تیم محسوب می شود و بازیکن با تجربه نیاز است. مجبور هستیم از دسته یک بازیکن به خدمت بگیریم. مردم شرایط تیم را درک کنند ما مقصر نیستیم. سیاست باشگاه استفاده از بازیکنان بومی و جویای نام است.

وی درباره حضور فرهاد قائمی در تیم شهرداری گنبد نیز گفت: صحبت هایی با قائمی داشته ایم. اگر به قطر نرود اولویت نخست او گنبد است. قائمی با تیم قطر قرارداد دارد ولی اگر بنا بر شرایط کرونا نتواند برود و در ایران بماند تیم شهرداری گنبد اولویت اولش خواهد بود.

جزیده در پاسخ به این سوال که چرا گنبد که تماشاگران و علاقه مندان زیادی به والیبال دارد برای بقا در لیگ برتر با مشکل مواجه است؟ گفت: زیر ساخت ها درست نیست. اگر بتوانیم از زیر مجموعه شورا به سازمان فرهنگی منتقل شویم مشکلات حل می شود. اگر این اتفاق رخ دهد بودجه، هیات مدیره و باشگاه جدا خواهیم داشت. گنبد جز شهرهای اول استان بوده است و می تواند از پتانسیل سرمایه داران استفاده کند. مهم این است سازمان فرهنگی داشته باشیم. به دلیل نبود زیر ساخت ناهماهنگی هایی در ارگان شورا و شهر وجو دارد و دست شورا بسته است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد تاکید کرد: متاسفانه با توجه به شرایط اجتماعی جامعه کار برای همه ارگان ها به ویژه گنبد سخت است ولی همین که در لیگ حضور داریم اتفاق خوبی است و همیشه جز تیم های اول پرداختی بوده ایم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true