×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح نسبت به تخلف برخی تیمها اعتراض کتبی خود را به مسئولان فدراسیون کشتی اعلام کرد.

امیر پیمبری رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در نامه ی مورخ ۲۴/۰۶/۹۸ به رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد:

۱- حضور تیم های ورزشی نیروهای مسلح در مسابقات تحت هر عنوان یا سازمان منوط به اخذ مجوز از این سازمان است.

۲- ثبت قرارداد ورزشکاران نظامی (پایوران و وظیفه) با باشگاه های نظامی نیز منوط به تائیدیه و اخذ معرفی نامه از این سازمان بوده و سازمان های دیگر مجاز به صدور تائیدیه نمی باشند.

لذا خواهشمند است دستور فرمائید ضمن هماهنگی و اخذ مجوز برای حضور تیم های ورزشی نیروهای مسلح در مسابقات کشتی (لیگ برتر، استانی و …) از ثبت هر گونه قرارداد رسمی با ورزشکاران نظامی (پایور و وظیفه) بدون اخذ تائیدیه و معرفی نامه از این سازمان جداً خودداری نموده و در صورت وجود چنین قراردادهایی نسبت به ابطال آنها اقدام و این سازمان را از نتیجه آگاه نمائید.

امیر پیمبری رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در این باره به ایسنا گفت: تیم هایی با عناوین نظامی در قرعه کشی لیگ برتر شرکت کردند که مجوزی از سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح ندارند و حضور این تیم ها غیر قانونی است. پیش از قرعه کشی لیگ برتر نامه‌ای به فدراسیون کشتی زدیم، اما شاهد تخلفات غیر قابل اغماضی بودیم. در نامه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۸ سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح تاکید شده ورزشکاران نظامی برای حضور در لیگ برتر کشتی تنها با تیم های کشتی نظامی معرفی شده از سوی این سازمان، نه تیمی با پیشوند یا پسوند دیگر قرارداد امضاء کنند اما باز هم شاهد اجرا نشدن قوانین بودیم، به همین منظور سازمان لیگ فدراسیون کشتی مرتکب نقض قانون شده است و عواقب آن بر عهده فدراسیون کشتی است.

او همچنین گفت:‌ تیم یا نظامی است که می‌تواند از ورزشکاران نظامی پایور و وظیفه استفاده کند و یا غیر نظامی که به هیچ عنوان مجوز استفاده از ورزشکاران نظامی را ندارد و بر همین اساس نیز این موضوع در نامه ششم مهرماه به فدراسیون کشتی اعلام شد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true