×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در حالی هفته گذشته با کسب مدال برنز و سهمیه پارالمپیک به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه (تایلند) پایان داد که مدعی قهرمانی در این رقابت ها بود اما به خاطر شکست برابر استرالیا نتوانست راهی فینال شود.

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران در تایلند دو بار با استرالیا رقابت کردند و در هر دو بازی هم متحمل شکست شدند. بعد از دیدار اول که در مرحه مقدماتی برگزار شد، دو تیم در مرحله نیمه نهایی هم رو در روی هم قرار گرفتند.

این رقابت اما با حاشیه های زیادی برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران همراه بود که حتی منجر به اخراج یک بازیکن و پنج خطا شدن چهار نفر دیگر از ملی‌پوشان‌مان هم شد. در نهایت هم تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نتیجه این دیدار را واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

این دیدار و حواشی آن اما اعتراض اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران و مسئولان انجمن کشورمان را به دنبال داشته است. قرار است این اعتراض به صورت مکتوب و همراه با ارسال بخش هایی از فیلم بازی که بیانگر ناداوری های صورت گرفته است، برای انجمن جهانی بسکتبال با ویلچر و همچنین کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) ارسال شود.

مازیار میرعظیمی که در تایلند هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر را بر عهده داشت در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: حواشی و ناداوری های بازی به حدی بود که بعد از پایان بازی رئیس کمیته داوران مسابقات به صورت رسمی از ما عذرخواهی کرد.

به گفته این مربی هفته آینده نشستی با حضور مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد تا در مورد چگونگی مطرح شدن اعتراض تصمیم گیری شود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true