×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی شاطرزاده، کاپیتان تیم ملی کاراته در شرایطی ۹ سال پیش در چنین روزی بر اثر عارضه مغزی رخت از جهان بست که دوستداران این ورزش رزمی افتخارآفرینی های او در عرصه رقابتهای آسیایی و جهانی را هرگز از یاد نمی برند.

زنده علی شاطرزاده گرچه افتخاراتش در کاراته بی تکرار بود و هنوز هم طلایی‌ترین، کاراته کای ایران در آسیا است اما با رفتنش کاراته کشور تنها یک اسطوره و قهرمان را از دست نداد که بزرگمردی ستودنی را تا ابد به سوگ نشست که شخصیت والا، معرفت و مردانگیش او را تا ابد در دل‌های اهالی کاراته زنده و جاودان ساخت.

مرحوم شاطرزاده نه تنها در دنیای قهرمانی اش با کسب پنج طلای آسیا، مدال نقره ۹۸ جهان، نقره بازیهای آسیایی ۹۸ بانکوک، یکی از پرافتخارترین کاراته کاهای ایران بود و نشان داد قهرمانی تکرار نشدنی است که در دنیای مربیگری نیز نبوغ و توانایی غیر قابل انکارش را با قهرمانی های متعدد با تیم های پاس، نفت، فجر و فولاد مبارکه به رخ کشید تا همچنان به عنوان بهترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ های کاراته از وی یاد شود.

حالا هر سال ۲۲ تیر ماه یاد زنده یاد «علی شاطرزاده» قهرمان ستودنی کاراته ایران، ما و دلتنگی را کنار هم می نشاند تا سر بر زانوی غم، یادش را زنده نگهداریم و خوب می دانیم که این روز تا ابد هوای چشم‌های دوستانش و اهالی کاراته را سخت ابری می کند.

افسوس و صد افسوس، کاراته کشور ۲۲ تیرماه ۸۹ با قهرمانی وداع کرد که اسطوره بی بدیل و بزرگمردی جاودانه بود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true