×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، رسول باروتی عصر پنج‌شنبه در آیین توزیع تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان توسعه خانه‌های ورزش روستایی است، اظهار داشت: این شهرستان ۵۲ روستا دارد که هیچ کدام خانه ورزش روستایی نداشتند که با پیگیری در اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌ روستایی و بومی محلی استان تجهیزات ورزشی در اختیار خانه‌های روستایی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در صورت فراهم کردن خانه ورزش روستایی در روستاها تجهیزات ورزشی در اختیار قرار می‌گیرد که در وحله نخست ۱۱ خانه ورزش روستایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان به تجهیزات ورزشی مجهز شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان با بیان اینکه تا پایان سال ۹ خانه ورزش روستایی گلپایگان به تجهیزات ورزشی مجهز می‌شوند، افزود: تجهیزات ورزشی شامل میز تنیس، میز شطرنج، میز فوتبال دستی، تشک تاتامی و صفحه دارت است.

۳۶ خانه ورزش روستایی به تجهیزات ورزشی مجهز می‌شود

در ادامه حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان با بیان اینکه ایجاد مکان‌های‌ ورزشی در روستاها باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد، اظهار داشت: مجهز شدن ۳۶ خانه روستایی شهرستان در دستور کار است که امروز ۱۱ خانه ورزش روستایی به تجهیزات ورزشی مجهز شدند.

وی گفت: هزینه این تجهیزات ورزشی از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌ روستایی استان تأمین شده است.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true