×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که گفته می‌شد اتحادیه جهانی کشتی به امید کاهش موج شیوع ویروس کرونا در جهان در نظر دارد بتواند رویدادهای رسمی را از اواسط تیرماه استارت بزند. هر چند اتحادیه جهانی کشتی تمامی مسابقات رسمی را تا روز ۱۰ تیرماه به تعویق انداخته و همچنان امیدوار است بتواند تنور کشتی را بزودی در اقصی نقاط جهان گرم کند، اما با توجه به روند رو به افزایش کرونا، بعید به نظر می رسد این هدف طبق پیش بینی اتحادیه جهانی محقق شود.

در همین راستا برگزاری رقابتهای جهانی سال ۲۰۲۰ یکی از مهمترین دغدغه‌های اتحادیه جهانی کشتی است که بسیاری از کشورهای مدعی پیگیر آن هستند. به ویژه آنکه این میدان رسمی، فرصت بسیار خوبی برای کشتی گیران اوزان غیر المپیکی است تا بتوانند در یک رویداد بین المللی معتبر، خودی نشان دهند. با این وجود انگار شانس با این کشتی گیران یار نیست و از گوشه و کنار، اخباری مبنی بر تعویق طولانی مدت رقابتهای جهانی تا سال آینده به گوش می‌رسد.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز در تازه‌ترین اظهارات خود به مسابقات جهانی در اوزان غیرالمپیکی در سال ۲۰۲۰ اشاره و اعلام کرد: فعلاً که همه چیز مستلزم کاهش خطرات شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیاست. به همین دلیل اتحادیه جهانی کشتی نیز تا روز ۱۰ تیر ماه تمامی فعالیت‌های این رشته را به تعویق انداخت. البته اتحادیه جهانی درصدد برگزاری مسابقه است، اما با این شرایط نمی‌توان زیاد خوش‌بین به برگزاری مسابقات جهانی بود. ضمن اینکه فدراسیون کشتی ایران هم به اتحادیه جهانی پیشنهاد داده تا مسابقات جهانی با یک سال تعویق، در سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true