×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی عنوان کرد: بازی فردا برای ما بازی بسیار مهمی است و امیدوارم که با حمایت هوادارانمان بُرد خوبی به دست بیاوریم.

وی افزود: نزدیک به یک ماه است که در جم بازی نکرده ایم و مقداری از بازی های خانگی دور بوده ایم و مرتب بیرون از خانه بازی کرده ایم. عقب افتادن بازی با پیکان مقداری کار را برای ما سخت کرد اما امیدوارم فردا حمایت هواداران را به همراه داشته باشیم و با تمام مشکلاتی که داریم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم اظهار کرد: ۳-۲ نفر از بازیکنان ما مجروح هستند و تا فرداصبح تست نهایی را می گیریم که آیا به بازی می رسند یا نه.

کمالوند یادآور شد: بارندگی امروز خیلی شدید بود و من امیدوارم که بر روی کیفیت چمن تاثیر نگذارد و فردا شرایط زمین به ما این اجازه را بدهد که یک بازی خوب انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اتفاقات فوتبال ایران، اشتباهات داوری و سپس حواشی داوری بعد از بازی اخیر استقلال گفت: به نظرم باید بگذاریم داوری کار خودش را انجام دهد، بعد از بازی با بوشهر اینهمه هجمه درست کردند، دیشب تمام تصمیمات آقای حاج ملک درست بود. هم پنالتی، هم اخراج؛ من بعد از بازی هم گفتم و مصاحبه ام پخش شد.

با تمام توان تا آخرین روز می‌جنگم

این سرمربی یادآور شد: داوران ما قشر زحمتکشی هستند، و باید اجازه دهیم کارشان را انجام دهند؛ آقای زاهدی فر هم جزء داوران بسیار خوب ما است و در این ۴-۳ سال عالی قضاوت کرده است، حالا ممکن است در یک روز اشتباه کند.

فراز کمالوند بیان کرد: اگر قرار است برخوردی شود برای همه یکسان باشد، و اینطور نباشد که سیاست یک بام و دو هوا پیاده شود؛ طوری رفتار شود که اگر قرار است محرومیتی هم صورت بگیرد به همه بازی ها اعمال شود.

وی افزود: بازی های سخت ما گذشته است، و سعی می کنیم که از این به بعد که بازی ها آسان تر است بتوانیم نتایج بهتری هم بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره رفتن از تیم پارس جنوبی گفت: تا روزی که هستم تمام توانم را می گذارم تا بتوانم بهترین و بیشترین امتیاز را برای تیم پارس جنوبی جمع کنم. با تمام توان تا آخرین روز می‌جنگم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true