×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کاوه مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد و اعضای کادر فنی تیم ملی امروز با گردهم آوردن ۳۳ آزادکار شاخص و منتخب، استارت برنامه ای را می‌زنند که این برنامه از اوایل شیوع کرونا در ایران و تعطیلی اردوهای تیم ملی، توسط محمد بنا و کادر فنی کشتی فرنگی تدوین و اجرایی شده است.

بدین ترتیب کادر فنی کشتی آزاد قصد دارد با هدف آنچه یکپارچگی تمرینات، جلوگیری از شتاب‌بی‌رویه و مصدومیت احتمالی عنوان شده، برنامه تمرینی ویژه ای را از طریق فضای مجازی برای آزادکاران اجرایی کند. ضمن اینکه قرار است آزادکاران هر از چندی از طریق وبینار با کادر فنی و دیگر همقطاران خود در ارتباط باشند و تمام جزئیات تمرین و پیشرفت خود را تشریح کنند.

اما برنامه ای که قرار است از امروز توسط کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای ۳۳ کشتی‌گیر منتخب، استارت بخورد، ماههاست توسط محمد بنا و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی تدوین و به اجرا در آمده است. بطوریکه محمد بنا در همان روزهای ابتدایی تعطیلی اردوهایی تیم ملی، فرنگی‌کاران منتخب را به چند گروه تقسیم کرد و نظارت بر تمرینات و برنامه های هر کدام از این گروه ها را نیز به یکی از اعضای کادر فنی سپرد.

ضمن اینکه بهروز حضرتی پور یکی از مربیان تیم ملی، به عنوان متولی اصلی نظارت بر روند اجرایی دستورات سرمربی، مدام از طریق گروهی که در فضای مجازی تشکیل شده بود، بر روند اجرای برنامه ها نظارت داشت. البته این روال تمرینی همچنان از سوی فرنگی کاران ادامه دارد و تاثیر بسزایی در حفظ آمادگی نسبی روحی و جسمی آنها داشته است.

به هر حال باید منتظر خروجی نشست امروز کادر فنی کشتی آزاد با کشتی‌گیران منتخب هم باشیم که قرار است امروز در خانه کشتی دور هم جمع شوند و برنامه و نحوه تمرین خود را از کادر فنی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعطیلی اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی، ماه‌هاست ادامه دارد و این در حالی است که اتحادیه جهانی کشتی با اعلام زمان احتمالی برگزاری رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ صربستان، متولیان فدراسیون را به تدوین برنامه‌های جدید مجاب کرده است.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true