×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، سعید احمدی در خصوص شرایط فعلی کاراته دنیا گفت: کرونا باعث شده نظم جهانی در تمام ابعاد به هم بریزد. ما ورزشکاران نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و مجبوریم بیشتر به صورت انفرادی تمرین کنیم تا از فرم ایده ال بدنی خارج نشویم.

این ورزشکار ادامه داد: باید منتظر روزهای آینده ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اینجا برخی کارشناسان بر این باور هستند که ممکن است جامعه جهانی تا اواسط سال ۲۰۲۱ درگیر کرونا باشند. تا زمانی که این مشکل به صورت کلی برطرف نشود، نه تنها نمی‌توان پیش بینی خاصی از آینده داشت، بلکه برنامه ریزی نیز دشوار است.

وی که با روابط عمومی فدراسیون گفتگو می‌کرد افزود: چندی قبل به دعوت رسمی کمیته المپیک انگلیس راهی این کشور شدم تا یک دوره سمینار آموزشی و فنی را در این کشور برگزار کنم. بعد از این سمینار قصد داشتم به ایران برگردم که متأسفانه به دلیل کرونا پرواز لغو شد. هم اکنون هم سمینارهای بین المللی ام را از آمریکا به صورت آنلاین برگزار می‌کنم. قرار است در صورت عادی شدن شرایط دوباره به انگلیس بازگردم.

احمدی در خصوص تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر تعیین رقابت‌های کاراته وان مراکش ۲۰۲۱ به عنوان یکی از مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان داشت: با این تصمیم دیگر حق ورزشکاران تضییع نمی‌شود. الان برخی نفرات از جمله ذبیح الله پورشیب و رزیتا علیپور این شانس را دارند تا با جمع آوری امتیازات شانس حضور در المپیک را بدست آورند. امیدوارم هر ورزشکاری که شایسته حضور در المپیک است، راهی توکیو شود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true