×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زمانی که آرش رضاوند در تیم‌های پایه استقلال بازی می‌کرد و من مدیر این تیم‌ها بودم او را کشف کردم و همانجا او را به تیم بزرگسالان استقلال معرفی کردم.

وی اضافه کرد: وقتی رضاوند را در تیم امید استقلال دیدم به اصغر حاجیلو که مدیر آکادمی بود گفتم این بازیکن یک روز بهترین هافبک ایران می‌شود. باور کنید اگر یکسری مسائل نبود این اتفاق چند سال پیش می‌افتاد و رضاوند زودتر از اینها در حدی که امروز مطرح شده، مطرح می‌شد.

اولین مربی آرش رضاوند تصریح کرد: روزی که او را از امید استقلال برای تست به تیم بزرگسالان نفت بردند من سفر خانوادگی‌ام را کنسل کردم تا برای معرفی او به گل محمدی به تمرین نفت بروم و تنها سفارشم به یحیی این بود که این بازیکن را به چشم خریدار نگاه کن. همین شد که او بازیکن تیم نفت شد.

لطیفی در ادامه بیان داشت: رضاوند با مربیان بزرگی مثل گل محمدی، منصوریان و دایی کار کرده و همه این بزرگان برایش زحمت کشیدند. اما خوشحالم که این بازیکن جوان همچنان مثل گذشته به من لطف دارد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: حتی در آن سالها وقتی بعنوان کارشناس در رسانه ملی حضور داشتم نام رضاوند را بعنوان یک بازیکن آینده دار طرح کردم و خوشحالم که امروز حرف آن سالهای من اثبات شده است.

وی خاطرنشان ساخت: رضاوند نزدیک ترین بازیکن به سبک بازی مجتبی جباری است و با جرات می‌گویم با حضور رضاوند در استقلال، این تیم گمشده خودش را پس از سالها پیدا کرده است.

لطیفی اضافه کرد: یکبار هم در لیگ چهاردهم آقای قلعه نویی خواهان به خدمت گرفتن رضاوند برای استقلال شد و رضاوند حتی یک قرارداد سه ساله داخلی هم با استقلال منعقد کرد، اما یکسری موانع قانونی که در قرارداد قبلی اش وجود داشت مانع از استقلالی شدن او در آن سال شد. آن اتفاقات باعث شد تا این بازیکن با ۵ سال تاخیر پیراهن استقلال را بر تن کند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true