×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه در مورد پیروزی شاگردانش مقابل تیم قدرتمند فولاد سیرجان در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، توضیح داد: از برد در بازی بزرگ هفته خوشحال هستم چون ما تیم شایسته‌ای داریم و به این پیروزی نیاز داشتیم. کم کم در حال راه افتادن هستیم و هرچه جلوتر برویم قابلیت‌هایی که برای به دست آوردن پیروزی نیاز است را کسب می‌کنیم.

او افزود: سیرجان امسال یکی از تیم‌های منسجم و قدرتمند لیگ است که به آقای تندروان بخاطر داشتن این تیم تبریک می‌گویم. می دانستیم اگر می خواهیم آن‌ها را در بازی امروز ببریم باید تلاش مضاعف کنیم چون سطح فنی این بازی بسیار بالا بود. باید با برنامه و هدفمند بازی می کردیم که خوشبختانه بازیکنانم آن چیزی که ‌می خواستیم را در زمین اجرا کردند.

سرمربی تیم والیبال سایپا افزود: در بازی امروز بخاطر درخشش بازیکنان و عملکرد خوب تیمی غیبت مهره تاثیرگذاری چون سید محمد موسوی به چشم نیامد و نشان دادند که فرد مهم نیست و باید تیمی کار کرد. بجز ست اول بازی در مجموع لیاقت برد را داشتیم چون از ست دوم‌ کم اشتباه بودیم. به قابلیت فردی و نقاط قوت تیم خود اتکا کردیم و با استفاده از ضعف حریف به این برد ارزشمند رسیدیم.

کارخانه با اشاره به اهمیت این پیروزی گفت: به این برد خیلی نیاز داشتیم چون باید یک تیم بزرگ را می بردیم تا ثابت کنیم که مدعی هستیم. کل تیم قصد داریم به موفقیت برسیم. الان دو بازی مهم دیگر با سپاهان و ورامین داریم که تیم‌های خوبی هستند. سعی می‌کنیم در آن دو بازی نیز پر قدرت ظاهر شویم. در پایان هم از همه بازیکنانم تشکر می کنم که جنگنده ظاهر شدند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true