×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ایوان راکیتیچ در یک مصاحبه درباره علاقه اش به هم بازی شدن با کریستیانو رونالدو، بازگشت نیمار به بارسلونا و تمجید از لیونل مسی صحبت کرد. هافبک کروات گفت: بازی کردن با مسی باورنکردنی و به نظرم خاص است. او بهترین بازیکن است. در هر دوران بازیکنان خیلی خاصی وجود دارند. او بهترین بازیکن ۱۵ سال اخیر محسوب می شود اما از نظر من بهترین بازیکن تمام تاریخ است. در شش سال اخیر در کنار مسی بازی کردم که آن باورنکردنی بود. او بهترین بازیکنی است که در کنارش و مقابلش بازی کرده‌ام.

بازیکن بارسا درباره بازگشت احتمالی نیمار به تیم کاتالانی اظهار کرد: دوست دارم نیمار در بارسلونا باشد. او نیاز دارد تا تصمیم بگیرد چه چیزی برایش بهترین است. نیمار دوست من است و دوست دارم او را شاد ببینم. اگر راضی باشد می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد.

راکیتیچ در مورد رونالدو گفت: دوست دارم با او همبازی شوم چون او نیز یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است. در حقیقت از تماشای بازی‌اش و عملکردش در یوونتوس لذت می‌برم. او همیشه برای من یکی از بهترین‌ها بوده است.

بازیکن بارسلونا در حالی این اظهارات را بیان کرد که از شرایطش راضی نیست و احتمال دارد در تابستان تیم کاتالانی را ترک کند.

هافبک کروات در رابطه با جام جهانی ۲۰۱۸ که به همراه تیم ملی کشورش نایب قهرمان شد، گفت: این رقابت ها من را خیلی تغییر داد. این تجربه را داشتیم که تا آخرین روز در این بازی‌ها به رقابت بپردازیم. شکست در فینال خیلی دردناک است. عشق مردم را احساس کردم و برای ما خیلی خاص بود. هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

او افزود: بدون شک قهرمانی در لیگ قهرمانان را با جام جهانی عوض می‌کنم چون فرصت های زیادی برای فتح این جام وجود دارد اما قهرمانی در جام جهانی خیلی سخت است.

راکیتیچ ادامه داد: امیدوارم شرایط تیم ملی خوب پیش برود. بازیکنان جوان خیلی خوبی در اختیار داریم و امیدوارم نسل جدید بتواند بهترین عملکرد را داشته باشند. ترجیح می‌دهم امسال فاتح یورو شوم تا جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر ببرم چون پیش از این در این بازی ها قهرمانی را تجربه کرده ام.

بازیکن آبی اناری‌ها درباره دروازه‌بان های مورد علاقه اش اظهار کرد: مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن برای من بهترین هستند. داشتن این دو دروازه‌بان در یک تیم باورنکردنی است.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true