×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، جرارد پیکه یکی از بازیکنانی است که همواره با اظهار نظرهای خود باعث خشم هواداران رئال مادرید می‌شود و به همین خاطر بارها در سانتیاگو برنابئو و دیگر ورزشگاه‌ها هو شده است. او درباره این عادت رفتاری خود گفت: من چنین رفتارهایی را انجام می‌دهم چرا که می‌خواهم لذت ببرم هر چند که گاهی اوقات هم در درون اذیت می‌شوم و احساس خوبی ندارم. فوتبال یک صحنه نمایش است. هر وقت که جنجالی درست می‌کنم و هرج و مرج و آشوب به وجود می‌آید لحظات زیبایی را برای خودم خلق می‌کنم.

پیکه ادامه داد: هنگام جنجال سازی در رختکن درباره واکنش‌ها صحبت می‌کنیم و با هم می‌خندیم. همه این‌ها یک دروغ است و وسیله‌ای برای خندیدن و شوخی. همه چیز آسان‌تر از آن است که بعضی تصور می‌کنند. روابط ما خوب است. خودمان را وارد بعضی از مشکلات می‌کنیم چرا که به دنبال هیجان و جنجال سازی هستیم.

مدافع بارسلونا درباره انتقادهای که از او می‌شود، گفت: باید سخت و محکم باشید در غیر این صورت بر شما چیره می‌شوند و تاثیرگذار خواهند بود. وقتی بازیکن ضعیفی باشید آنها بر تو غلبه می‌کنند. باید بتوانید که چگونه آنها را شکست دهید. در فوتبال وقتی شکست می‌خورید انتقادات شروع می‌شود و وقتی پیروز می‌شوید حتی اگر خوب بازی نکنید به ستایش از شما می‌پردازند.

پیکه ادامه داد: افرادی که علیه من هستند و انتقاد می‌کنند انگیزه‌ام را بالاتر می‌برند. هر وقت که بهتر ظاهر شدم این افراد را بیشتر اذیت کرده‌ام. در تیم ملی اسپانیا هر بار که شعار علیه من داده شده بهتر ظاهر شده‌ام چرا که انگیزه‌ام هنگام انتقاد بیشتر می‌شود.

او در پایان گفت: دو هفته پیش در بارسلونا در یک بحران واقعی بودیم که حتی نمی‌توانستیم از خانه بیرون برویم اما بعد از آنکه در چهار بازی پیروز شدیم ستایش‌ها آغاز شد و الان خوب هستیم. همه چیز در فوتبال به نتیجه بستگی دارد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true