×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه به مصاف هارتلند نیجریه رفت که این دیدار با پیروزی ۵ بر صفر آبی‌های ایران به پایان رسید. در این دیدار مرتضی تبریزی، علی دشتی، سجاد آقایی (۲ بار) و میلاد زکی‌پور به ثمر رساندند.

استراماچونی در این دیدار تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی پور، رضا آذری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، مسعود ریگی و سجاد آقایی به میدان فرستاد که وریا غفوری کاپیتان استقلال بود.

استقلال در نیمه نخست با سه گل به برتری رسید. ابتدا میلاد زکی‌پور در دقیقه ۱۸ پاس ارسالی مرتضی تبریزی را به گل تبدیل کرد. دو دقیقه بعد سجاد آقایی موفق شد روی پاس داریوش شجاعیان گل دوم استقلال را به ثمر برساند. در ادامه سجاد آقایی دوباره گل‌زنی کرد و این بار توپ ارسالی تبریزی را در دقیقه ۳۹ وارد دروازه هرتلند کرد.

در نیمه دوم استقلال چند تعویض داشت و بازیکنانی مانند زکریا مرادی، امیرحسین کارگر، میلاد باقری، مهدی نورالله‌ی، محمد بلبلی و علی دشتی و دیگر بازیکنان جوان استقلال به میدان رفتند.

در دقیقه ۵۹ بالاخره خود مرتضی تبریزی توانست گل‌زنی کند و رو پاس وریا غفوری گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

البته این پایان درخشش تبریزی نبود و گل پنجم استقلال روی پاس او و ضربه علی دشتی به ثمر رسید تا در پایان استقلال با ۵ گل حریف اهل نیجریه‌اش را شکست دهد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true