×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و اینتر و ختافه توانستند با پیروزی بازی های خود را به پایان رساندند.

در یکی از بازی‌های مهم منچستریونایتد به مصاف بروخه رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. ابتدا امانوئل دنیس دروازه یونایتد را باز کرد اما آنتونی مارسیال در دقیقه ۳۶ نتیجه را برابر کرد.

اینتر با پیروزی دو بر صفر برابر لودوگورتس یک نتیجه خوب خارج از خانه کسب کرد. گل نخست بازی را کریستین اریکسن در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند و در دقیقه ۹۰ روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

ختافه با دو گل آژاکس را شکست داد و یک پیروزی ارزشمند در خانه خود کسب کرد. سویا که مهمان کلوژ بود به تساوی یک بر یک دست یافت.

اسپورتینگ لیسبون توانست ۳ بر یک باشاک شهیر را شکست دهد و به صعود به دور بعد نزدیک شود. در دیگر بازی شاختار دونتسک ۲ بر یک بنفیکا را شکست داد‌. همچنین دو تیم کپنهاگن و سلتیک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

پر گل ترین دیدار امشب بین فرانفکورت و سالزبورگ برگزار شد که میزبان با نتیجه ۴ بر یک توانست حریف اتریشی اش را شکست دهد. کاماندا در این بازی هت تریک کرد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true