×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران اظهار داشت: در این مسابقه با تمام وجود بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است و بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است. اضافه کرد: بازیکنان ما خوب تمرین کردند و فکر می‌کنم بازی زیبایی شود و فکر می‌کنم بتوانیم هر سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: سال گذشته هشدارهایی را دادم و مردم فکر می‌کردند دارم بهانه می‌آورم ولی سیر نزولی ما از نیم‌فصل دوم سال قبل آغاز شد و اکثر بازیکنان با کیفیت ما جدا شدند. امسال در ادامه آن روند در نیم‌فصل اول خودمان را جمع و جور کردیم و نتایج خوبی گرفتیم ولی مشکلات روز به روز بیشتر شد و امروز در رده دوازدهم جدول هستیم.

وی تصریح کرد: تیم‌هایی که کسی حمایتشان نکند، محکوم به نابودی هستند و حیف است که این اتفاقات بیافتد. بهترین تیم‌های لیگ به اینجا می‌آیند و جام قهرمانی می‌آید. باید این تیم حمایت شوند. شما تلاش کنید تا از این تیم حمایت شود.

تارتار ادامه داد: دوست ندارم از این تیم بروم ولی ممکن است در این تیم نباشم دیگر، شما نگذارید که این تیم بخواهد نابود شود. دوست دارم این تیم سر و سامان بگیرد.

وی بیان کرد: امیدواریم فردا سربلند بیرون بیاییم و نتیجه مطلوب را بگیریم. پرسپولیس این فصل فقط یک باخت داشته و همه موضوع داوری را هم دیدند. ما می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم و پرسپولیس را شکست دهیم. در خانه تیم‌های بزرگی را شکست داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد: دوست دارم بازی فردا را ببریم ولی تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر کشور شود.

وی در مورد استفاده از بازیکنان بومی در تیم پارس جنوبی جم افزود: اگر قرار باشد از بازیکنان بومی استفاده کنیم و تیم به رده پائین‌تر سقوط کند که فایده‌ای ندارد. استفاده از بازیکنان بومی خوب است ولی باید تلاش کنیم تیم هم نتیجه مطلوب را بگیرد.

تارتار تاکید کرد: من به عنوان یک مربی با شرافت کارم را انجام می‌دهم و همه تلاش خود را برای پیروزی تیم انجام می‌دهیم و با تمام وجود در این مسابقه حاضر می‌شویم.

وی در مورد انتخاب مربی تیم ملی نیز گفت: تمرکز ما روی بازی فردا است و شناخت چندانی از این مربی ندارم و امیدواریم با توجه به انتظاراتی که از ایشان وجود دارد، شاهد موفقیت وی باشیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true