×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، پتروشیمی بندرامام از تیم های همیشه حاضر و مدعی در رقابت های باشگاهی لیگ برتر بسکتبال به حساب می آید.

این تیم که قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی غرب آسیا را هم در کارنامه دارد سال گذشته هم یکی از مدعیان اصلی در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود و این مهم را با ایستادن در رده دوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی مسابقات اثبات کرد.

مسئولان فدراسیون بسکتبال که به خاطر شیوع کرونا برگزاری دیدارهای پلی آف را لغو کردند اما در تصمیم گیری نهایی برای مختومه اعلام کردن پرونده مسابقات هیچ جایگاهی برای پتروشیمی یا شهرداری گرگان که رده نخست مرحله مقدماتی را از آن خود کرده بود، لحاظ نکردند.

همین مسئله دلخوری مسئولان این دو تیم را موجب شد طوریکه در بازه زمانی تعیین شده از اعلام آمادگی تیم ها جهت حضور در لیگ ۹۹ امتناع کردند. با این حال شهرداری گرگان خیلی وقت پیش از این به رایزنی های فدراسیون بسکتبال برای بازگشت به لیگ برتر پاسخ مثبت داد اما این پاسخ مسئولان پتروشیمی تا امروز به طول انجامید.

خضیر شاهوردی از مربیان بومی بندرامام که سال گذشته هم با کادر فنی پتروشیمی همکاری داشت در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید بازگشت این تیم به لیگ بسکتبال گفت: در جلسه ای که اخیرا رئیس هیات بسکتبال خوزستان (محمدرضا پیرعباسی) با مدیریت باشگاه پتروشیمی داشت، موفق شد موافقت این باشگاه را برای حضور دوباره در لیگ برتر بسکتبال جلب کند.

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی در لیگ ۹۹ به فدراسیون بسکتبال هم اطلاع رسانی شده است، خاطرنشان کرد: البته به خاطر اعلام آمادگی دیرهنگام و اینکه بیشتر بازیکنان وضعیت قراردادی خود را مشخص کرده اند، پتروشیمی با شرایطی متفاوت نسبت به همیشه در مسابقات حضور پیدا می کند. احتمالا ترکیب تیم با حضور بازیکنان بومی کامل می شود.

شاهوردی با ابراز خرسندی از اینکه سهمیه بسکتبال خوزستان در لیگ برتر حفظ شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم پتروشیمی امسال هم حضور شایسته ای در لیگ برتر داشته باشد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true